|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Hej Sandal Det var da noget af en påstand?!? - men uanset hvad praksis måtte tilsige, ændrer det ikke ved, at udgangspunktet i loven er, at køber bestemmer hvad der skal ske. Og jeg havde forstået, at det var den, der interesserede dig. Mvh. |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Her må der vel foreligge noget domstolspraksis eller nogle FKN-afgørelser, som kan bakke op omkring vurderingen? Det er vel et spørgsmål som har været behandlet før, et eller andet sted. Jeg tror trods alt det ville komme bag på de fleste, at de kan kræve at Kop&Kande afhenter deres Kitchen Aid foodprocessor (sådan en fylder også godt og er tung) i hjemmet, eller sender en reparatør ud - det er derfor jeg spørger til referencer som kan bakke vurderingen op. Redigeret af fredtoft - 13-November-2008 kl. 23:50 |
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Om så TVet er 2min gammelt, så har du ikke ret til at få det byttet. Forhandleren har aldtid ret til at udbedre fejlen hvis forhandleren mener der er billigst for ham |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Maestro: Siger sig selv jeg søger info her først for derefter at tage yderligere kontakt. Hvis det irriterer dig så overse tråden. Hvis du læste tråden ordentligt ville du også have set at TV'et ikke er mit.
Fnulder: Hvad du skriver er ganske enkelt ikke korrekt. Jeg er lige blevet 10.000 gange klogere på købeloven. Alle burde sætte sig ind i den. Her er hvad der er sket: Mht. dette emne, så ringede jeg til deres kundeservice der i den grad var hjælpsomme. De mente hundrede procent at jeg havde ret og derfor skulle TV'et enten ombyttes på min bopæl eller jeg skulle have et afslag. Det er i dette tilfælde butikken der ikke har haft styr på lovgivningen, hvilket kundeservice beklagede. De ligger desværre ikke inde med flere af disse TV, så jeg er blevet tilbudt et nedslag i prisen. Hvis det var mit TV ville jeg ikke kunne leve med det, og jeg ville vente til et nyt kom hjem, men det kan mine forældre, så jeg har valgt at tage imod pengene. |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Jeg lukker denne tråd, da du allerede har gang i en anden tråd med præcis samme tema.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |