recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af Pana 37PX80E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReparation af Pana 37PX80E

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Spoons Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 13:03

Hej igen

Efter 2 måneders ventetid har jeg endelig fået mit 1-dages gamle tv retur.

Da jeg dog har været nødt til at købe et nyt tv (da jeg ikke har kunnet leve uden tv i så lang tid), fortsætter jeg med min klage til forbrugerklagenævnet.

Så nu må mit repareret tv pænt vente i kassen indtil sagen er afsluttet, hvilket desværre kan tage op til 1 år.

Når sagen bliver afsluttet, så skal I nok få udfaldet af vide.

MVH

Søren

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 13:57

Hej Søren.

Det er en rigtig god løsning du har fundet der, omend den har kostet dig penge. Men godt fordi du holder på din ret. Og jeg er ikke et sekundt i tvivl om, at du skal nok få alle dine penge igen for det første TV, medmindre de lukker og slukker biksen imellemtiden. I såfald har du da bidraget til, at andre ikke ryger på dem. (Nu håber jeg ikke du har købt det nye hos Getmore ).

Lad du bare det gamle tv stå i kassen og nyd dit nye imens tiden går. Det lønner sig, er jeg sikker på.

 

Til top
Spoons Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Hej Søren.

Det er en rigtig god løsning du har fundet der, omend den har kostet dig penge. Men godt fordi du holder på din ret. Og jeg er ikke et sekundt i tvivl om, at du skal nok få alle dine penge igen for det første TV, medmindre de lukker og slukker biksen imellemtiden. I såfald har du da bidraget til, at andre ikke ryger på dem. (Nu håber jeg ikke du har købt det nye hos Getmore ).

Lad du bare det gamle tv stå i kassen og nyd dit nye imens tiden går. Det lønner sig, er jeg sikker på.

 

Nej jeg har skam lært lidt

Jeg købte det nye tv hos cinemagic efter grundig undersøgelse på Google og dette forum.

Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2006
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2008 kl. 09:10

Husk at fortælle forbrugerklagenævnet, at det "gamle" står i kassen. De skal vide stjerneklart, at du ikke bruger det, indtil sagen er afgjort.

Mvh.

Til top
Spoons Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 07:30

NY OPDATERING AF SAGEN

Efter sagen endte hos forbrugerstyrelsen, har Getmore sagt at sagen har været en misforståelse, på trods af at jeg har 3 mails hvor de direkte aflår mine ønsker om ophævelse

Derudover kan jeg se at reperationen af tv'et har kostet mere end selve tv'et og en af grundene til at de afslog ombytning, var at det var dyrere end en reperation

Det korte af det lange er dog at de nu endelig erkender at reperationstiden var for lang og at jeg har fået mine penge tilbage.

Så JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Det er dog sidste gang at jeg lægger mine penge hos Getmore, sådan en gang svindlere skal man lede længe efter.

Tak for alle Jeres konstruktive svar

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 17:22
Godt du fik dine penge retur.

Jeg synes dog det er utroligt (no offence) at folk går blindt ud og betaler ved kasse 1, istedetfor at gøre noget research, og istedet betaler ved quickkassen. De sparer tid og en masse frustrationer.

For ikke at tale om at sådan nogle svindlere som getmore.dk ikke burde være repræsenteret på edbpriser, men så længe ejeren af edbpriser får sine reklamepenge, så er han nok ret så ligeglad.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Spoons Spoons skrev:

Derudover kan jeg se at reperationen af tv'et har kostet mere end selve tv'et og en af grundene til at de afslog ombytning, var at det var dyrere end en reperation

Ahmmm, ovenstående er netop ARGUMENTET for at lave en ombytning fremfor at begynde at reparerer på et TV, som koster så meget. Det er totalt selvmodsigende af Getmore.

Er godt det fik en ende for dit TV og du kan få dine penge igen. Men for pokker hvor man dog ikke fatter, at Getmore laver sådan et stunt. Det må have kostet dem penge og omdømme i en sådan grad, så de ville nok have sluppet billigere, hvis de havde foræret dig to helt nye TV.

De er sgu ikke for kvikke!

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu