|
Reklamer på samsung tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Begge dele, og TVet skal ud. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Fedt giver du nyt TV gratis så?
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har snakket med Samsung support.. Hans guide var at nulstille smart hub.. har jeg allerede prøvet men har da gjort det igen..
nu må vi se om det hjælper.. Problemer er jo bare at man skal vente et par dage før den kommer igen
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Man kan bruge sin returret.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tag fat i butikken, hvor du har købt apparatet og spørg dem. Bed dem om at løse dit problem for dig, kan de ikke det, må det være en fejl på dit tv. Det kan de så forsøge at udbedre - og i mangel på evner til at udbedre denne fejl - returnere det beløb du har betalt for skærmen. Klaus |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu er denne tråd lavet som en forespørgelse om nogen andre har dette problem og måske havde en løsning på det.. Jeg er ikke ude på at skulle returnere mit tv..
og hvis det endelig skulle laves går jeg ud fra det skulle være evolution boksen der skulle byttes da skærmen jo bare er en monitor..
|
||
![]() |
||
Johnny k ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-December-2015 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er også pænt træt af dem, samt fungere Netflix app'en ikke særlig godt.
Det skriver at der er problemer med afspilningen af det valgte. Men samme film afspilles med det samme, bare via chromecast. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, der er bedre Smart TV end det der er i et TV. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis jeg var dig ville jeg sætte et stykke gaffatape oppe i hjørnet så du ikke kan se det. :-)
Det er jo et samsung, så det burde ikke gå ud over det generelle kvalitetsindtryk :D Sorry for plat humor. Ejer selv et Samsung F8005 som hver gang jeg tænder det viser at der er en service ændring engang i fremtiden. HVAD F*/*ING kan jeg brug den info til! og nårjeg har trykket OK en gang hvorfor F#€%#€%#€ kommer den så igen og igen.
Summa sumarum... aldrig mere samsung (Ikke kun på grund af dette har mange dårlige oplevelser, så min bro er brændt) |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |