|
|
Problem med Pana CXC725 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Stoffer1987
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Problem med Pana CXC725Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 20:54 |
|
Hej
Jeg kan ikke komme på netflix mv. på mit nyindkøbte tv. Det virkede fint igår, men nu siger den "your TV needs an internet connection for you to enjoy apps and service". Når man trykker på network status, siger den det hele er ok. Det er forbunder med kabel til router. Ligeledes har jeg prøvet om den kunne over trådløs, men ingen forskel. Er der andre der oplever dette? Evt hjælp til udbedring modtages meget gerne. NB. jeg har genstartet tv fuldstændig.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem
Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 21:29 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |