recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pixel fejl i LG 42PC1RR plasma skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpixel fejl i LG 42PC1RR plasma skærm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Larz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: pixel fejl i LG 42PC1RR plasma skærm
    Sendt: 14-April-2007 kl. 22:59

Hej alle

Jeg har købt en LG 42PC1RR plasma skærm igennem fælles køb her på siden. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=773&zoneid=13

Men jeg har oplevet fejl med skærmen, der er en masse pixel fejl "hvide prikker" i hele højre side af skærmen. Og det blever bare værre og værre syntes jeg. Man kan rigtig se det på blå baggrund. se her =>

billede 2

billede 1

billede4

billede5

Så hvem skal jeg kontakte for at få det lavet, der står jo Incl. afhentning i forbindelse med reklamationer (2 år)?



Redigeret af Larz - 15-April-2007 kl. 11:11
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 23:33

Hej Lars

Kontakt forhandleren: Justbuyit

http://www.justbuyit.dk/shop/external/images/htm_filer/konta kt.htm

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Larz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 23:55

Tak for det, jeg vil prøve at kontakte dem.

Har du hørt om andre der har haft lignende problem?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2007 kl. 23:58

Oprindeligt skrevet af Larz Larz skrev:

Har du hørt om andre der har haft lignende problem?

Nej, men jeg kan ikke forestille mig andet, end at LG tager det ind og reparerer det uden videre. Den slags skal ikke være i billedet.

(Det er forhandleren du skal kontakte, men det er nok LG der tager over derfra)

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Larz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 17:46

Nu er der gået over et måned, og det er stadigvæk ikke lavet. Er der ikke en tidsfrist på hvor lang tid der må gå?

Der er jo champion league finale på onsdag øv :(

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 17:50

Hej!

Det lyder lidt tyndt-og mærkeligt.

Har en kollega som flere gange har haft sit LG til rep. hos samme forhandler.......hver gang har han fået det temmelig hurtigt igen.

 

Har du prøvet at rykke ham for det?

lrev

 

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Larz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 17:58

Ja jeg har prøvet at ringe. det er powermillservice der står for rep. ikke justbuyit.

Hver gang jeg ringer "har ringet en gang om ugen" siger de at de har bestilt et nyt print og vil prøve at sætte det i for at se om det hjælper.

Det er så det 3 print eller mere de prøver! jeg tror ikke helt de ved hvad der er galt med det.



Redigeret af Larz - 21-Maj-2007 kl. 19:14
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 18:33

Hej!

Så må du skrue bissen på.

Jeg har altså klart forstået på min kollega,at alt hans Kom.foregår dirkte med ham fra Justbuyit

Giv dem en begrænset tidsfrist,og forlang en passende kompensation når/hvis de ikke har fikset det inden udløb.Sys det lugter lidt af et nyt panel.

lrev



Redigeret af lrev - 21-Maj-2007 kl. 18:35
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2007 kl. 18:55
Du kunne jo prøve at ringe til justbuyit næste gang og så må de rykke for det eller finde en løsning. En måned for at reparere, det er for længe efter min mening.
Til top
Larz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 16:01

Så har jeg fået mit tv tilbage  "var selv nede og hente det"

Tak for hjælpen alle sammen.

Til top
Neonode Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 17:19

Heldigt du lige nåede det til CL

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu