|
Pause virker ikke på DR app Apple TV 4k |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2017 kl. 04:18 |
Hej!
De sidste dage har pause og "spring i programmet" ikke virket på DR app'en på mine Apple TV 4k. Funktionen virker fint i andre apps - f.eks. TV2 Play. Reinstallation af DR App samt genstart af Apple TV har ikke afhjulpet problemet. Jeg har skrevet til DR i dag. Oplever I det samme? Venlig hilsen Claus
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problem, men ved lige at stryge en finger over touch fladen på Remoten et par gange. Så får jeg muligheden for at pause og starte igen. Må være en fejl efter de har opdateret...
|
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har ret - jeg kan faktisk også få det til at virke ved at stryge og trykke tilfældigt på touch-fladen.
Men pause/play er meget ustabil. Somme tider virker Play/pause-tasten heller ikke. Redigeret af ClausBP - 01-December-2017 kl. 06:17 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme problem. Jeg fik det igang igen ved at trykke +10 eller -10 på Remote appen på iPhone.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problem på ATV4 - kan omgås ved at spole lidt tilbage.
Men hvad endnu værre er at der nu i lang tid er / har været massive lip sync problemer på DR TV - utroligt at DR ikke kan løse det når det nu f.eks virker perfekt på TV2 Play og andre streamingstjenester - men bare ikke på DR TV ! |
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 380 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OPDATERING
Jeg skrev til DR Service 1. december - samme dag jeg lavede denne tråd. DR har nu 8. december svaret: "Hej Claus Tak for henvendelsen og interessen for DR. Tak for tippet. Vi arbejder på en løsning, så det kan blive rettet. Venlig hilsen "En navngivet DR servicemedarbejder"" Redigeret af ClausBP - 09-December-2017 kl. 06:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |