|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Sorry, men det er da en utrolig dårlig service der her udvises fra butikken
![]() Dels udlevere man en "forkert" vare, og da kunden henvender sig efterfølgende, så er der intet kompetent personale i butikken. Det er altså de mest basale regler butikken og dets personale ikke har styr på. Butikken har ikke ligefrem bevist dens eksistensberettigelse i et meget konkurrencepræget marked. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så fik jeg endelig mine penge tilbage
![]() Det tog sku sin tid og en del tid med offentlig transport hver vej (3 timer ca. alt i alt under forløbet).. men nu er sagen vist det man kan kalde for afsluttet
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24814 |
![]() |
Fedt at du har fået penge tilbage. Med al den tid du har brugt frem og tilbage, så skulle du næsten have haft et gavekort ved siden af. Det er irriterende at bruge så lang tid på det.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Ja.. glemte helt at nævne jeg skulle vente ½ time på at få mine penge tilbage.. De havde (selvfølgelig) ikke nok kontanter, så det hele skulle overføres via mit dankort inde i butikken. Gamestop's system var ikke glad for at lade handlen gå retur, så den stakkels ekspedient ringede til chefen flere gange for at få det til at du - alt imens kunder i butikken blev trætte af at vente og til sidst gik.
Det skal lige siges jeg var blevet tilbudt en anden refurbished PS3.. ja, en anden brugt konsol.. og så var det ikke en 120 gb, næh, det var dælme en 250 gb (så ikke engang en 320 gb).. jeg synes sku det er en smule sølle at tilbyde en brugt vare når lovgivningen siger de skal tilbyde mig en ny.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så er spørgsmålet bare: hvor køber man den nye henne?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Det ser man desværre tit (må være et utaknemmeligt job) - Den nyeste "trend" som jeg blandt andet har stødt på i elgiganten, er at man forsøger at tørre kontakten til producent/værksted af på kunden. Men godt at du fik dine penge tilbage
![]() |
|
![]() |
|
mikkel.lund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2011 Sted: Sisimiut, GL Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg kommer lige med en afslutning på min "sag", som jeg havde smidt ind under denne tråd:
Efter at vores ombytnings-PS3 for anden gang blev ramt af YLOD, sagde Elektronikcentret, at den ikke kunne repareres. FONA accepterede, uden ballade, at vi fik en funklende ny PS3 160 GB udleveret, så her - ca. 4½ efter indkøbet af en PS3 40 GB - har vi fået, uden beregning, en fabriksny PS3 160 GB.
Stor tak til FONA.
|
|
Samsung UE46D8005, Denon AVR-1912, B&W DM603-S3, B&W DM601-S3, B&W CC6-S2, Dali SWA-12, WD TV Live, Playstation 3, Wii
Min filmsamling: http://c.mymovies.dk/mcmillan |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er da super rart at det fik den lykkelige slutning. Og stor respekt til Fona for deres håndtering af sagen.
|
|
![]() |
|
mhaahr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Det er faktisk en god forretning for Fona, at ombytte en gammel defekt Playstation. På flere plan.
* For det første, får Fona, den oprindelige kostpris refunderet, når varen erklæres endeligt defekt. De kan så nu "sælge" dig en ny, men lavere kostpris til samme pris, som du gav for din oprindelige. Derved har de en fortjeneste, idet de nu har solgt en ny Playstation, med lavere kostpris, til en højere pris. Plus for Fona. * For det andet, føler du som kunde, at du har haft en fantastisk oplevelse, da du jo fik en helt ny, det siger du videre - og den bedste reklame, er den man får fra venner, bekendte og familie. * For det tredje slipper Fona, for at du bliver sur over at få en refurb, som du ville få, hvis de brugte Nordisk Film (Der distribuerer PS3 i DK), som reparatør. Så alt i alt, er det rart at Fona ombytter, men de gør det kun delvist for at yde en god service.. Det er lige så meget, fordi det er en god forretning - Husk, at du kunne have krævet pengene retur, istedet for en ombytning... Redigeret af mhaahr - 14-Oktober-2011 kl. 09:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |