recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netgear CG3700EMR fra Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netgear CG3700EMR fra Yousee

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 15:03
Jer to som har fået denne, er i testere på den Router? Der er en fra Yousee som siger, at det kun er testere som har fået den. Det synes jeg ikke, lige er det som i har.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 15:21
Næ,jeg er ikke tester,jeg fik den iforbindelse med flytning,og når jeg går ind under mit login under bredbånd står der at "du har en nyere router der kører 5ghz" og ikke alle netkort understøtter det,jeg er yousee pilot på boksen men har ikke gjort opmærksom på det da jeg bestilte...men den er sgu hurtig og kører perfekt med god dækning
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 15:29
Jeg har så mange problemer med mit, men kan bare ikke få det nye, da en dame på Facebook påstår, at det kun er testere af dette modem, som har fået det. Jeg er sgu ved, at opgive, og flytte væk fra Yousee. Og jeg har været der i mange år efterhånden. Men med et modem, som genstarter, nogle da en gang, men andre op til 10 gange. Ja, de vil bytte til den gamle udgave, men det har jeg fået byttet før, så det er jeg ikke interesseret i.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 19:35
@Flemming:
Jeg havde problemer med mit modem for et par uger siden, efter jeg havde flyttet det op på min Samsung-boks. Modemmet blev meget varmt, og genstartede ofte.
Så snart jeg flyttede det, og det blev koldere, forsvandt problemerne.
Har du prøvet at mærke om dit modem er varmt ?
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af ClausJ ClausJ skrev:

@Flemming:
Jeg havde problemer med mit modem for et par uger siden, efter jeg havde flyttet det op på min Samsung-boks. Modemmet blev meget varmt, og genstartede ofte.
Så snart jeg flyttede det, og det blev koldere, forsvandt problemerne.
Har du prøvet at mærke om dit modem er varmt ?
Hej Claus:
Det bliver det ikke. Det stor i kælderen ved siden af min Stationære PC, som sjældent er i brug. Så den står også helt frit. Så det kan ikke være derfor. Desværre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu