|
NETFLIX virker ikke på Toshiba 55L7463DN |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hmp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2015 kl. 06:56 |
Jeg kan godt få det røde NETFLIX velkomstbillede samt valget om ny bruger eller eksisterende bruger. Når jeg så prøver at logge ind på NETFLIX app og har indtastet bruger-mailadresse, next, password, next --- så sker der ikke mere --- sort skærm..... Så må TV slukkes of tændes efter lidt tid for at få TV billede på igen. Kan godt surfe på nettet og fx. YouTUBE app virker også ok. SW on tv: 8.1.97.09.01.1. Hvad kan være galt?
|
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, jeg oplevede det samme i morgen på mit Panasonic CX750E.
Netflix virker fint på tablet og PC, så jeg formoder at det er Netflix. Det er nok Netflix, som roder med et eller andet. |
|
![]() |
|
hmp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm ja måske - sagen er at jeg også har en Samsung HDD som GODT kan komme ind på NETFLIX....
Tænker at netværk på Toskiba TV måske skal sættes manuelt med noget DNS adresse eller andet? Det virker som TV "fryser", så når man går i TV setup så er ikke alle menupunkter aktive - man kan fx. ikke komme ind i "Installation" men godt ind i "Billede" og "Lyd". Og der er IKKE TV billede på TV før end der har været slukket nogen tid. Altså det virker ikke som om at det er i den fjerne ende af internetforbindelsen at der er knas, men at det er i selve TV at det går galt.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |