|
K:Strømstik til Philips Hue GO |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
øv. Jeg skrev også, men de ville sgu ikke hjælpe mig.
|
||
![]() |
||
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hey. Jeg har lige skrevet til supporten i går (via FB Messenger) og de ville gerne hjælpe og har sendt en ny til mig. 👍
Så hvis andre har samme problem så kan jeg bekræfte at det stadig er muligt.
|
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der må være noget galt med min argumentation så, for det har jeg prøvet 2 gange uden held.
|
||
![]() |
||
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skulle ikke engang argumentere for noget. Skrev bare og spurgte om det var muligt at få en ny. Det svarede de tilbage, at det var og de ville sende en med det samme. Skulle ikke vise kvittering eller noget. Bare sende et billede af hue og og strømforsyning så de var sikre på at sende den rigtige. Super service, men underligt at der kan være så stor forskel på om man kan få en ny eller ej.
|
||
![]() |
||
NinjaZee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har også lige fået tilsendt et nyt "EU stik" (den plastikdel man indsætter i selve strømforsyningen) da mit gamle var knækket. Min lampe var 2 år og 2 mdr. gammel, men derudover ville reklamationsretten reeelt set ikke dække at jeg selv havde smadret stikket ved at gå ind i det, det er jo ikke en produktionsfejl.
Uden spørgsmål sendte de mig gratis et nyt stik, jeg havde det 3 dage senere :)
|
||
![]() |
||
filipen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Helsinge/Danmar Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej med jer.
Jag har samme problem, jeg skrev til Philips hue, via messenger og 4 minutter efter bad de om min adresse, så de kunne sende en ny. Nu bliver det så spændende og se om den kommer.
|
||
Hilsen Filip.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |