|
iPad fra Humac - nogen ulemper? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg forsøger blot at maksimere min mulighed for at få min iPad hurtigst muligt. Satte mig for at købe en allerede i november, men ville ikke have en 2'er da det jo var en kendt, at der kom en ny til foråret. Nu er jeg efterhånden ved at være MEGET utålmodig, så nu kan det kun gå for langsomt :-)
Kritikken er i Kontant var efter min mening 90% skudt ved siden af, og jeg mener ikke Humac på baggrund af det kan siges at være dårligere end den typiske netbutik - heller ikke ikke Apple.
|
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du nogensinde prøvet at skulle have noget lavet hos Humac ? De er totalt inkompetente, følger ikke dansk loving mm. Det kan da være Apple ikke er bedre, det har jeg ingen erfaring med, men Humac er i mine øjne en fup butik der røvrender alt og alle ligeså snart man har kørt dankortet igemmem automaten hos dem. Lad da for guds skyld vær med at handle med de fjolser, brug Eplehuset de har fin service. Sidst jeg handlet i Eplehuset købte jeg en Imac, da jeg kom hjem opdaget jeg den havde et par små fejl på emmalgen på bagsiden. Jeg ringet til dem og fortalte dem det og fik at vide jeg bare kunne komme op og få den byttet, hvilket jeg naturligvis gjorde, det er service. |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg sad og tænkte; fedt hvordan gør du det? http://lmgtfy.com/ - via google fandt jeg lige svaret selv
![]() Redigeret af ladiesman217 - 12-Marts-2012 kl. 11:32 |
||
|
||
![]() |
||
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sidder tilbage med spørgsmålet om, hvorfor du egentlig spurgte. Du har stort set ikke modtaget andet end negative udsagn om Humac, hvorefter du oplyser, at du egentlig er ligeglad ![]() |
||
![]() |
||
peejay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det bliver næppe det store problem i denne sag, hvor det er en New iPad at trådstarter er ude efter ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skulle vi ikke lave en aftale om at du bestemmer hvordan du svarer, og at jeg bestemmer hvordan jeg svarer? ![]() |
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kan kun tilslutte mig koret: LAD VÆRE MED AT KØBE HOS HUMAC. Jeg kan rigtig godt forstå du gerne vil have din Ipad så hurtigt som muligt. Jeg stod i samme situation da 2'eren kom. Jeg havde det mest latterlige forløb med HUMAC, hvor de konstant løj over for mig og ikke fik en eneste IPAD 2 hjem i over 5 uger! Jeg endte med at købe en over nettet hos Elgiganten, der havde flere hundrede på lager af alle modellerne. Du kan læse historien fra den gang her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97159&KW=&PID=988738&title=ipad-2-hvor-og-hvornr#988738 At HUMAC "sælger" Ipad 3 allerede nu inden apple selv gør det viser jo bare hvor useriøse de er. Bestil den på apple.dk når de får den der. Det tror jeg er det bedste bud på hurtig levering. Du skal i hvert fald ikke regne med, at HUMAC ligger en fra til dig på release-dagen.
|
||
![]() |
||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Slå nu lige koldt vand i blodet og køb den fra en forhandler som man bedre kan stole på. Kan sagtens forstå utålmodigheden, men sådan noget kommer til at bide en i røven på et tidspunkt.
Du spurgte folk om deres mening, du har fået stort set udelukkende negative tilbagemeldinger, måske en idé at lytte til det trods alt ;)
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu skrev jeg så, at det gør man ikke normalt. Men det, kender du så åbenbart ikke noget til. ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej
Efter Kontant vil jeg nok ikke købe noget Apple direkte på deres net butik, det vil være endnu svære at få Apple til at efterleve garenti forpligtigelserne end Humac, over Humac er der dog forbrugeklage nævnet.
Humac forsøger kunat overføre Apples regler til deres egne kunder.
|
||
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg kan godt se det virker sådan, og det beklager jeg, men jeg vil meget gerne uddybe. Jeg havde hørt negativt om Humac, bl.a. fra Kontant. Dette drejede sig om butikken, og den service de giver i tilfælde af problemer. Jeg mener dog ikke at ret meget af den kritik er berettiget, og så vidt jeg husker var der grundlæggende følgende områder der kritiseres: * "Deres sælgere smører tykt på når de forsøger at sælger forsikringer." Det gør næsten alle butikker efterhånden, da det er der avancerne (og dermed provisionen til sælgeren) ligger. Jeg kender dog reklamationsretten rimeligt godt, så den hopper jeg ikke på :-) * "De siger at der som standard kun er 1 års garanti" Ja, og det er da også fint? Jeg hører til dem der syntes den nuværende lovkrævede 2 årige reklamationsret er dårligere end end tidligere 1 årige garanti, da man nu er utrolig dårlig stillet efter ½ år. Jeg tolker blot Humac (og Apples) garanti til reelt at gøre den næsten lige så god som en gammel 1 årig garanti. De kan selvfølgelig ikke løbe fra den lovkrævede 2 årige reklamationsret, men den er næsten altid værdiløs med elektronik syntes jeg... * "De yder ikke garanti på software" Nej, det tror jeg ikke der findes ret mange der gør... Alt i alt var det ikke ting der skræmte mig, og dermed ikke noget der afholdt mig fra at bruge dem. Jeg savnede mere information omkring lige præcis deres håndtering af produktlanceringer fra Apple. Jeg kan forstå at de tidligere ikke havde tilladelse til at modtage forudbestillinger fra Apple, men det har jeg fået bekræftet fra Humac at de har denne gang - dog kan de ikke sige hvor mange de får leveret, eller hvornår de får dem. Herefter er så kommet indlægget fra Langemor84 (hvordan finder man lige på det??
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |