|
Hvidt blink fra LG tv (ind imellem) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2015 kl. 20:27 |
Under garanti perioden må det være forhandleren
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
da jeg havde et lg tv, de var bøvl med, tog jeg kontakt til forhandlere, som ordnede kontakten til en lg teknikker, som så kontaktede mig for at aftale en tid. det er lidt forskelligt hvordan forhandlere klarer det.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har vel ingen garanti?
Det er vel reklamationsret du har? Du gør Dustin en tjeneste, dybest set er det dem der skal få det ordnet, men det bliver nok alligevel mest smidigt, når du selv har fat i dem der skal ordne det... Klaus |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have fat i forhandleren, og så må de klare det hele. Der er ikke andet for. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hjælper jo bare ikke noget selv at stå for det, hvis man så ikke for en reperation.
Den var i hvertfald ikke gået herhjemme, så havde forhandleren fået lov at stå for det, når værkstedet har afvist den. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan ikke (lovligt) afvise en reklamation, blot fordi kunden ikke har et billede/video af fejlen! Manden er komplet idiot. Jeg var gået videre med det....
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor længe har teknikeren tænkt sig at blive, for at konstatere en periodisk fejl? Timer? Dage?
De kan ikke afvise at tage TV'et med til undersøgelse, blot fordi de ikke ser problemet de 15 min. de er hos dig! Hvis de siger til mig, at de ikke kan konstatere noget, og at det ikke fejler noget, ville jeg spørge dem MEGET BESTEMT, om det de siger er, at jeg er en løgner? Når du VÉD at der er et (periodisk) problem med TV'et, så skal du sgutte acceptere værkstedets "trusler", blot for at de kan slippe for at hente og rep'e det !!! M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |