|
|
HIPER, hvem har ret? |
Besvar
|
Side <1234> |
| Forfatter | ||||
Hbar
Bruger
Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 11:15 |
|||
|
Hvorfor ender det altid med muderkastning og personlige hetz.
Til ham der skulle have hiper, ring og snak med dem, bestil en ny tid og betal det gebyr, de har gjordt som de skal og du føler dig snydt fordi du havde glædet dig til dit nye produkt. Få en ny tid og kom videre, der må være større udfordring end et teknikker besøg fra hiper. |
||||
![]() |
||||
Henrik K Kristensen
Super bruger
Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 13:03 |
|||
|
Jeg synes det hele overkompliceres.
Forhold dig og dem alene til at der var nogen hjemme og de ikke har været og leveret den aftalte service. Det skal du SELVFØLGELIG ikke betale for! Lav en ny aftale.
|
||||
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||||
![]() |
||||
Deschain
Guld medlem
Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 993 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 13:05 |
|||
Hvorfor så nedladende? Det kan han ikke bruge til noget..
|
||||
![]() |
||||
skandshus
Super bruger
Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 13:50 |
|||
Nedladende?? Jamen er det forkert hvad jeg skriver?? Tænker du ikke man må forvente forskel når nogle ting går galt hvis man vælger nogle der er så pris fokuseret... eller forventer du også den samme service ? |
||||
![]() |
||||
Flick
Bruger
Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 13:56 |
|||
|
@skandshus
Man burde kunne forvente at servicen er som de selv skriver, og fakta er at de ikke har overholdt deres egne betingelser.
|
||||
![]() |
||||
sbndk
Guld medlem
Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:18 |
|||
|
Man ringer og er der ingen der svarer, så kører man derud - således, at der som minumum gives en halv time fra der ringes og til der smides et kort i med forgæves teknikerbesøg.
Så har man alle muligheder for enten at nå hjem eller åbne.
|
||||
|
LG B4 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X3800H - Denon PMA 2000AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||||
![]() |
||||
Henrik K Kristensen
Super bruger
Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:27 |
|||
MEn der var jo nogle hjemme - hvorfor ikke bare forholde sig til den del i klagen til selskabet?
|
||||
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||||
![]() |
||||
sbndk
Guld medlem
Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:29 |
|||
Hvis du vil klage, og der rent faktisk har været nogen hjemme, der ikke har åbnet, hvad vil du så reelt klage over? Ja, der var nogle hjemme og der er ikke blevet åbnet. Så må man pr. definition betale.
|
||||
|
LG B4 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X3800H - Denon PMA 2000AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||||
![]() |
||||
Henrik K Kristensen
Super bruger
Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:31 |
|||
Helt ærligt, så ringer man på igen 1 minut senere. Kunden kun jo være på tønden. Jeg vill da aldrig betale for at de ikke gider ind til deres kunde (udover ikke at have ringet 30 minutter før som aftalt)
|
||||
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||||
![]() |
||||
sbndk
Guld medlem
Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:35 |
|||
Ja, selvfølgelig - det tror jeg da heller ikke vi er uenige om. Men nu var sagen sådan, at der ikke blevet åbnet (og vi kan sikkert gætte på 1000 årsager til hvorfor) og der var nogen hjemme.
|
||||
|
LG B4 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X3800H - Denon PMA 2000AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||||
![]() |
||||
sbndk
Guld medlem
Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:41 |
|||
|
Jeg må nok hellere lige præcisere: der skal selvfølgelig gå mindst en halv time fra der ringes og indtil der kan smides et kort i brevsprækken med opkrævning uanset om der bankes på døren eller ej. Og det ser ikke ud til at have været tilfældet her.
|
||||
|
LG B4 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X3800H - Denon PMA 2000AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:44 |
|||
Helt enig!
|
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side <1234> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |