recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD DVD fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD DVD fejl

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 09:09

du skal da ikke undskylde for at have travlt.

hold da kæft en omgang, det er noget svineri at sådan en chef ikke vil snakke med en. men det er da rart at du har fået dine penge tilbage, så du kunne få en anden. det vil sige at alle de hd dvd der er købt, åbenbart ikke vil blive lavet, hvis de får fejl, det er jo absurt. og hvad så hvis der er nogen som har lavet udvidet garanti, har de spildt deres penge. og jeg fatter ikke at toshiba skal blande sig i, om et solgt produkt bliver lavet.

men held og lykke med at din nye maskine ikke får nogen fejl. og trodsalt tillykke med at du fik penge tilbage.

jeg står selv og skal købe et køleskab, det bliver da heller ikke i elgiganten.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 10:19
Det der gjorde mig gal  var at jeg ikke kunne forstå hvorfor de bevist prøver at trække den i langdrag og direkte står og lyver mig op i ansigtet når man kommer forbi for at høre hvordan det går med reperationen eller prøver at ophæve købet, som der jo på deres side stod de bare skulle gøre, hvad får de udaf det andet end sure kunder. Skal lige sige at jeg på intet tidspunkt før den dag havde skabt mig talt ned til dem eller på nogen anden måde virket truende, da jeg mener man kommer længst med et smil og høflig snak. Håbede de at kunne trække den så længe at der måske ikke var flere hd dvd afspillere i de danske butikker så man var nødsagt til at acceptere fejl med et minimalt afslag i prisen hvis man ville beholde den? Har også købt et hd dvd drev til pc'en imellemtiden så den kan komme i et medie center hvis denne afspiller også begynder at opføre sig underligt og den så heller ikke kan repereres....
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 10:35

jeg forstår dig sku godt, de har ikke været søde ved dig med noget af dette.

hvilken elgigant er det du har været i? mere så man helt kan holde sig helt væk fra den.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 11:10
Herlev, hvor deres kundecenter sjovt nok ligger lige ved siden af så kan ikke forstå hvorfor det har været så svært at finde folk?
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu