Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
|
Sendt: 17-Marts-2008 kl. 20:32 |
FallenAngel skrev:
musicus skrev:
Nu skal det så blive interessant at se, om også jeg kommer til at opleve samme problem, som beskrevet. Jeg har selv HD-EX1, og har (endnu) ikke oplevet problemer ved afspilning af "Bourne Ultimatum".
|
Oplevede du samme fejl?
|
Jeg satte "Evan Almighty" i afspilleren i aftes, og den gik ganske rigtigt også i baglås, sådan ca. 7 minutter inde i filmen. Det må nok være en generel disc-fejl.
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
|
Sendt: 17-Marts-2008 kl. 22:05 |
flemming larsen skrev:
FallenAngel skrev:
Har prøvet siden, men den kan ikke finde noget på mit rep. nr. Tvivler på at de overhovedet er gået igang... 
|
det lyder mystisk, normalt kan man se ligeså, snart det er modtaget. og det er det rigtige nummer, du bruger, fra sidst jeg havde noget derude var det et meget kort nummer, og der var også et langt nummer som ikke virkede. ellers prøv at ringe i morgen til dem selv, hvis de ikke er på påskeferie, for så går der lige en del ekstra tid.
|
Har prøvet alle numre der står på sedlen i alle kombinationer 
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
|
Sendt: 17-Marts-2008 kl. 22:15 |
FallenAngel skrev:
Elgiganten nægtede så at ophæve handlen da der "kun" var gået 3 uger. Prøvede at forklare ham situationen nu her hvor Toshiba stopper, men det var service manageren ligeglad med desværre. Nævnte selvfølgelig forbrugerklagenævnet og blev ligefrem opfordret til at lave en sag Noget med at kreditere for noget osv.
Kan de nægte det nu hvor de har haft den i 3 uger til rep uden der er sket noget?   
Skal jeg mon prøve at kontakte powermill tåstrup som skal udføre reperationen og forhøre hvordan det går, evt tage forbi hvis man kan det, så der kan komme skub i sagerne 
En skuffet forbruer |
Kan godt forstå du er skuffet. De ved godt mange opgiver forbrugerklagenævnet da det tager lang tid med behandling af sager. Ved du om de har sendt den videre eller ligger den hos dem stadigvæk ? Hvis Powernill har den, kan du som foreslået ringe til dem. Desværre er servicecentre sjældent serviceminded. Nævnte de så noget om hvor længe der skulle gå, før de ville ophæve handlen ?
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 18-Marts-2008 kl. 08:22 |
Hans j skrev:
FallenAngel skrev:
Elgiganten nægtede så at ophæve handlen da der "kun" var gået 3 uger. Prøvede at forklare ham situationen nu her hvor Toshiba stopper, men det var service manageren ligeglad med desværre. Nævnte selvfølgelig forbrugerklagenævnet og blev ligefrem opfordret til at lave en sag Noget med at kreditere for noget osv.
Kan de nægte det nu hvor de har haft den i 3 uger til rep uden der er sket noget?   
Skal jeg mon prøve at kontakte powermill tåstrup som skal udføre reperationen og forhøre hvordan det går, evt tage forbi hvis man kan det, så der kan komme skub i sagerne 
En skuffet forbruer
|
Kan godt forstå du er skuffet. De ved godt mange opgiver forbrugerklagenævnet da det tager lang tid med behandling af sager.
Ved du om de har sendt den videre eller ligger den hos dem stadigvæk ?
Hvis Powernill har den, kan du som foreslået ringe til dem. Desværre er servicecentre sjældent serviceminded.
Nævnte de så noget om hvor længe der skulle gå, før de ville ophæve handlen ?
|
ja. det kunne næsten lyde som om de ikke har fået den. men held og lykke med at forhåbentlig få dine penge tilbage, du skulle næsten kunne få en bedre, til samme pris.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
|
Sendt: 18-Marts-2008 kl. 08:38 |
1
Redigeret af FallenAngel - 18-Marts-2008 kl. 15:48
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
|
Sendt: 18-Marts-2008 kl. 09:01 |
Sjovt nu kan jeg slet ikke komme igennem efter et par sekunder går den i fejl tone på 70 13 20 80, som ifølge deres hjemmeside ellers er kundenummer til powermillservice i tåstrup
Får lange nosser af det her 
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
|
Sendt: 18-Marts-2008 kl. 15:47 |
Fik fat i powermill imorges og de ville få en teknikekr til at se på den iløbet af dagen så langt så godt. Ringer så igen til powermill og får beskeden at teknikkeren ikke må lave afspilleren efter besked fra toshiba så den er sat på hold og de ved ikke hvornår der sker noget, så de anbefalede mig at tage ud til købssted og snakke med dem, så endnu endag går turen til elgiganten  Håber på det bedste men frygter det værste.
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 18-Marts-2008 kl. 16:36 |
FallenAngel skrev:
Fik fat i powermill imorges og de ville få en teknikekr til at se på den iløbet af dagen så langt så godt. Ringer så igen til powermill og får beskeden at teknikkeren ikke må lave afspilleren efter besked fra toshiba så den er sat på hold og de ved ikke hvornår der sker noget, så de anbefalede mig at tage ud til købssted og snakke med dem, så endnu endag går turen til elgiganten Håber på det bedste men frygter det værste. |
det er da godtnok noget svineri, hvad fanden skal toshiba blande sig i om at et solgt produkt, ikke må laves, det er da helt forkert. så må giganten få fingeren ud af røven, og give dig nogle penge retur. prøv evt at få fat i en af cheferne derovre. jeg synes du bliver røvrendt.
held og lykke.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
|
Sendt: 18-Marts-2008 kl. 18:30 |
flemming larsen skrev:
FallenAngel skrev:
Fik fat i powermill imorges og de ville få en teknikekr til at se på den iløbet af dagen så langt så godt. Ringer så igen til powermill og får beskeden at teknikkeren ikke må lave afspilleren efter besked fra toshiba så den er sat på hold og de ved ikke hvornår der sker noget, så de anbefalede mig at tage ud til købssted og snakke med dem, så endnu endag går turen til elgiganten Håber på det bedste men frygter det værste. |
det er da godtnok noget svineri, hvad fanden skal toshiba blande sig i om at et solgt produkt, ikke må laves, det er da helt forkert. så må giganten få fingeren ud af røven, og give dig nogle penge retur. prøv evt at få fat i en af cheferne derovre. jeg synes du bliver røvrendt.
held og lykke.
|
Det syns jeg nu også, desværre var service chefen gået hjem der lidt over 16 hvor jeg kom til elgiganten, men fik afvide han ville være der imorgen formiddag så må jeg gå bare lige smutte fra arbejde endnu engang De kunne ikke gøre noget fordi de ikke kunne se at powermill havde sat den på hold. Er ved at være ualmideligt godt træt af det
Al jeg ønsker er bare en afspiller uden fejl, er det så meget at forlange.
Ringer til powermill igen imorgen og får dem til at skrive noget i sagen eller sende en mail som jeg kan medbringe til service chefen så jeg forhåbentlig kan få sagen afsluttet
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |
Hans j
Guld medlem
Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
|
Sendt: 19-Marts-2008 kl. 00:07 |
FallenAngel skrev:
flemming larsen skrev:
FallenAngel skrev:
Fik fat i powermill imorges og de ville få en teknikekr til at se på den iløbet af dagen så langt så godt. Ringer så igen til powermill og får beskeden at teknikkeren ikke må lave afspilleren efter besked fra toshiba så den er sat på hold og de ved ikke hvornår der sker noget, så de anbefalede mig at tage ud til købssted og snakke med dem, så endnu endag går turen til elgiganten Håber på det bedste men frygter det værste. |
det er da godtnok noget svineri, hvad fanden skal toshiba blande sig i om at et solgt produkt, ikke må laves, det er da helt forkert. så må giganten få fingeren ud af røven, og give dig nogle penge retur. prøv evt at få fat i en af cheferne derovre. jeg synes du bliver røvrendt.
held og lykke.
|
Det syns jeg nu også, desværre var service chefen gået hjem der lidt over 16 hvor jeg kom til elgiganten, men fik afvide han ville være der imorgen formiddag så må jeg gå bare lige smutte fra arbejde endnu engang De kunne ikke gøre noget fordi de ikke kunne se at powermill havde sat den på hold. Er ved at være ualmideligt godt træt af det
Al jeg ønsker er bare en afspiller uden fejl, er det så meget at forlange.
Ringer til powermill igen imorgen og får dem til at skrive noget i sagen eller sende en mail som jeg kan medbringe til service chefen så jeg forhåbentlig kan få sagen afsluttet |
Det fatter jeg ikke, hvorfor skulle Toshiba gå ind og blande sig i den sag ? Husk du har købt den af El-giganten ikke af Toshiba, det er El-giganten som har reklamationsforpligtelsen over for dig IKKE Toshiba. Pas på du ikke bliver gjort til kastebold!!
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 08:25 |
hvad så.
har du ellers hørt noget fra powermill eller elgiganten, angående denne rep? vi har jo ikke hørt noget fra dig, om du har fået noget ud af det hele.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
FallenAngel
Super bruger
Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
|
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 08:54 |
Hej undskyld, men har været en masse om ørerne på arbejdet. Den korte version er.
Blev henvist til deres service manager og fik en tid hvor han ville være på arbejde (selvfølgelig i normal arbejds tid, så måtte endnu engang smutte fra arbejdet), kommer derned men så kan de pludslig ikke finde ham eller ringe til ham så må køre derfra uden noget igen igen. Ringer så til deres kundeservice for at blive omstillet til ham men det kan man ikke, i deres telefon system, lægger så flere beskeder, ringer hver 30 min. da de lover at han skal ringe tilbage men hører bare ikke fra ham, ved godt jeg er irreterende men så kan han sku bare ringe tænker jeg. Efter 5 forsøg gider jeg ikke mere og får snakket med en fra kunde centret som kan informere mig om at der hele tiden på deres service web har stået at de bare skulle tage den retur da toshiba havde trukket produktet tilbage og de derfor ikke ville ku lave det. Så jeg skulle bare gå ned til butikken og sige jeg havde snakket med xxx og fortælle dem at info stod på deres service web og at det i det hele taget havde stået der i nogen tid, godt gal i skralden og rød i hovedet går jeg ind i butikken finder ham der hele tiden har afvist mig og ber om en forklaring på hvorfor han ikke vil gøre noget ved sagen da han hele tiden har kunne se det på deres egen side. Han bliver rød i hovedet siger ingen ting og skriver bare på fakturaren at den skal refunderes og ber mig om at gå til kassen for at få pengene igen.
Aldrig sætter jeg mine ben eller kontanter i denne kæde mere efter de laver sådan noget svineri.
Har sidenhen fået fat i en EP-30 fra komplett.dk med 2 film til 995 så skal her i weekenden teste om det har hjulpet på de film der generede fejl på E1'eren.
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
|
 |