recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD DVD fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD DVD fejl

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Mcjoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2008 kl. 11:29
Tror du skal regne med at få pengene retur. Så vidt jeg har forstået har
Elgiganten taget deres HD afspillere helt ud af sortiment.

Mvh
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2008 kl. 12:11

Oprindeligt skrevet af Mcjoe Mcjoe skrev:

Tror du skal regne med at få pengene retur. Så vidt jeg har forstået har
Elgiganten taget deres HD afspillere helt ud af sortiment.

Mvh

Vil også helst have min hd dvd afspiller da jeg ellers bare skal ud og købe en et andet sted, men hvad nu hvis de ikke kan løse fejlen, ifølge google er det en general fejl som både kan være, firmware, film og afspiller relateret, ingen kan rigtig finde en løsning og er da ikke tilfreds med at have en afspiller hvor jeg kan forvente at den muligvis afbryder filmen, og de ikke kan tilbyde en ny hd dvd, hvis de har taget dem udaf programmet, så har jeg vel krav på at få pengene retur?

Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 13:58

Har lige været i elgiganten for at forhøre mig på reperations status her efter 2 uger. Der blev trykket lidt på tastaturet men tror ikke han kunne se noget så fik bare afvide den var ved at blive lavet, så han bare trykkede tilfældigt på tastaturet for at skabe en illusion så det ud til.

Mit spørgsmål er om jeg her på mandag hvor de har haft 3 uger kan gå ned og kræve handlen ophævet hvis de ikke har fået lavet den. Tænker på at Toshiba jo har stoppet og oficielt pr 31/3 ikke sælger dem mere, så har jo ikke tid til at det trækker i langdrag, da jeg jo så skal ud og købe en et andet sted da elgiganten ikke kan levere en ny da de ikke forhandler dem mere. Vil nødigt stå med en 50+ samling uden afspiller (ved godt man nok kan købe brugt men det har ingen interesse når det er en garanti sag). Hvad kan jeg gøre?



Redigeret af FallenAngel - 11-Marts-2008 kl. 13:59
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 15:00

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg gad ikke købe Evan Almighty, kunne ellers være sjovt at se om EP30/35 har samme problem.
 Hmm ..... Jeg har netop købt "Evan Almighty", bær over med mig - den var billig.

Nu skal det så blive interessant at se, om også jeg kommer til at opleve samme problem, som beskrevet. Jeg har selv HD-EX1, og har (endnu) ikke oplevet problemer ved afspilning af "Bourne Ultimatum".

LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2008 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg gad ikke købe Evan Almighty, kunne ellers være sjovt at se om EP30/35 har samme problem.
 Hmm ..... Jeg har netop købt "Evan Almighty", bær over med mig - den var billig.

Nu skal det så blive interessant at se, om også jeg kommer til at opleve samme problem, som beskrevet. Jeg har selv HD-EX1, og har (endnu) ikke oplevet problemer ved afspilning af "Bourne Ultimatum".

Oplevede du samme fejl?

Og er der nogen der har svar på tidligere spørgsmål om man kan kræve handlen annuleret hvis de ikke får lavet reperationen inden for 3 uger?

Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af FallenAngel FallenAngel skrev:

Har lige været i elgiganten for at forhøre mig på reperations status her efter 2 uger. Der blev trykket lidt på tastaturet men tror ikke han kunne se noget så fik bare afvide den var ved at blive lavet, så han bare trykkede tilfældigt på tastaturet for at skabe en illusion så det ud til.

Mit spørgsmål er om jeg her på mandag hvor de har haft 3 uger kan gå ned og kræve handlen ophævet hvis de ikke har fået lavet den. Tænker på at Toshiba jo har stoppet og oficielt pr 31/3 ikke sælger dem mere, så har jo ikke tid til at det trækker i langdrag, da jeg jo så skal ud og købe en et andet sted da elgiganten ikke kan levere en ny da de ikke forhandler dem mere. Vil nødigt stå med en 50+ samling uden afspiller (ved godt man nok kan købe brugt men det har ingen interesse når det er en garanti sag). Hvad kan jeg gøre?

Nogen gode tips fra bruger der har prøvet det før. Tager til Elgiganten idag da det er 3 uger siden den blev indleveret nu og vil enten have en ny med under armen (kan de ikke da de ikke fører hd dvd afspillere mere) eller købet ophævet så jeg kan købe en ny her på falderebet. Så søger råd og paragraffer jeg kan bruge for at få dem til at acceptere det.

Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af FallenAngel FallenAngel skrev:

Oprindeligt skrevet af FallenAngel FallenAngel skrev:

Har lige været i elgiganten for at forhøre mig på reperations status her efter 2 uger. Der blev trykket lidt på tastaturet men tror ikke han kunne se noget så fik bare afvide den var ved at blive lavet, så han bare trykkede tilfældigt på tastaturet for at skabe en illusion så det ud til.

Mit spørgsmål er om jeg her på mandag hvor de har haft 3 uger kan gå ned og kræve handlen ophævet hvis de ikke har fået lavet den. Tænker på at Toshiba jo har stoppet og oficielt pr 31/3 ikke sælger dem mere, så har jo ikke tid til at det trækker i langdrag, da jeg jo så skal ud og købe en et andet sted da elgiganten ikke kan levere en ny da de ikke forhandler dem mere. Vil nødigt stå med en 50+ samling uden afspiller (ved godt man nok kan købe brugt men det har ingen interesse når det er en garanti sag). Hvad kan jeg gøre?

Nogen gode tips fra bruger der har prøvet det før. Tager til Elgiganten idag da det er 3 uger siden den blev indleveret nu og vil enten have en ny med under armen (kan de ikke da de ikke fører hd dvd afspillere mere) eller købet ophævet så jeg kan købe en ny her på falderebet. Så søger råd og paragraffer jeg kan bruge for at få dem til at acceptere det.



1. Vær høflig

2. Hav dokumentation i orden, indleveringsdato, forløb osv.

3. Stå fast, men gør den på en høflig og venlig måde, forklar dem det ikke er tilfredsstillende og du risikere at stå uden mulighed afspiller da produktet er udgået. Så derfor vil du købe en anden nu.

4. Hvis ikke det hjælper så gå amok og skab dig.
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 11:29
Tak du får besked senere idag hvis det er da jeg jo nok kommer til at købe en af dine afspillere hvis du har flere  så ønsk mig held og lykke

Redigeret af FallenAngel - 17-Marts-2008 kl. 11:29
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 18:41

Elgiganten nægtede så at ophæve handlen da der "kun" var gået 3 uger. Prøvede at forklare ham situationen nu her hvor Toshiba stopper, men det var service manageren ligeglad med desværre. Nævnte selvfølgelig forbrugerklagenævnet og blev ligefrem opfordret til at lave en sag  Noget med at kreditere for noget osv.

Kan de nægte det nu hvor de har haft den i 3 uger til rep uden der er sket noget?

Skal jeg mon prøve at kontakte powermill tåstrup som skal udføre reperationen og forhøre hvordan det går, evt tage forbi hvis man kan det, så der kan komme skub i sagerne

En skuffet forbruer

Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af FallenAngel FallenAngel skrev:

Elgiganten nægtede så at ophæve handlen da der "kun" var gået 3 uger. Prøvede at forklare ham situationen nu her hvor Toshiba stopper, men det var service manageren ligeglad med desværre. Nævnte selvfølgelig forbrugerklagenævnet og blev ligefrem opfordret til at lave en sag  Noget med at kreditere for noget osv.

Kan de nægte det nu hvor de har haft den i 3 uger til rep uden der er sket noget?

Skal jeg mon prøve at kontakte powermill tåstrup som skal udføre reperationen og forhøre hvordan det går, evt tage forbi hvis man kan det, så der kan komme skub i sagerne

En skuffet forbruer

hvis det er powermill som laver, den har du så ikke et nummer på din rep. seddel hvor du kan gå ind på deres hjemmeside, og tjekke hvor lang de er kommer, det plejer jeg at kunne når de har noget til rep.

http://www.powermillservice.dk/Service/Finddinreparation/tab id/111/Default.aspx



Redigeret af flemming larsen - 17-Marts-2008 kl. 18:53
Mvh
Flemming Larsen
Til top
FallenAngel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 19:09

Har prøvet siden, men den kan ikke finde noget på mit rep. nr. Tvivler på at de overhovedet er gået igang...

Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42"
Panasonic BD35
Supra HDMI
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af FallenAngel FallenAngel skrev:

Har prøvet siden, men den kan ikke finde noget på mit rep. nr. Tvivler på at de overhovedet er gået igang...

det lyder mystisk, normalt kan man se ligeså, snart det er modtaget. og det er det rigtige nummer, du bruger, fra sidst jeg havde noget derude var det et meget kort nummer, og der var også et langt nummer som ikke virkede. ellers prøv at ringe i morgen til dem selv, hvis de ikke er på påskeferie, for så går der lige en del ekstra tid.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu