|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Mcjoe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Tror du skal regne med at få pengene retur. Så vidt jeg har forstået har
Elgiganten taget deres HD afspillere helt ud af sortiment. Mvh |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Vil også helst have min hd dvd afspiller da jeg ellers bare skal ud og købe en et andet sted, men hvad nu hvis de ikke kan løse fejlen, ifølge google er det en general fejl som både kan være, firmware, film og afspiller relateret, ingen kan rigtig finde en løsning og er da ikke tilfreds med at have en afspiller hvor jeg kan forvente at den muligvis afbryder filmen, og de ikke kan tilbyde en ny hd dvd, hvis de har taget dem udaf programmet, så har jeg vel krav på at få pengene retur? |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Har lige været i elgiganten for at forhøre mig på reperations status her efter 2 uger. Der blev trykket lidt på tastaturet men tror ikke han kunne se noget så fik bare afvide den var ved at blive lavet, så han bare trykkede tilfældigt på tastaturet for at skabe en illusion så det ud til. Mit spørgsmål er om jeg her på mandag hvor de har haft 3 uger kan gå ned og kræve handlen ophævet hvis de ikke har fået lavet den. Tænker på at Toshiba jo har stoppet og oficielt pr 31/3 ikke sælger dem mere, så har jo ikke tid til at det trækker i langdrag, da jeg jo så skal ud og købe en et andet sted da elgiganten ikke kan levere en ny da de ikke forhandler dem mere. Vil nødigt stå med en 50+ samling uden afspiller (ved godt man nok kan købe brugt men det har ingen interesse når det er en garanti sag). Hvad kan jeg gøre? Redigeret af FallenAngel - 11-Marts-2008 kl. 13:59 |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
![]() Nu skal det så blive interessant at se, om også jeg kommer til at opleve samme problem, som beskrevet. Jeg har selv HD-EX1, og har (endnu) ikke oplevet problemer ved afspilning af "Bourne Ultimatum". |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Oplevede du samme fejl? Og er der nogen der har svar på tidligere spørgsmål om man kan kræve handlen annuleret hvis de ikke får lavet reperationen inden for 3 uger? |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Nogen gode tips fra bruger der har prøvet det før. Tager til Elgiganten idag da det er 3 uger siden den blev indleveret nu og vil enten have en ny med under armen (kan de ikke da de ikke fører hd dvd afspillere mere) eller købet ophævet så jeg kan købe en ny her på falderebet. Så søger råd og paragraffer jeg kan bruge for at få dem til at acceptere det. |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
1. Vær høflig 2. Hav dokumentation i orden, indleveringsdato, forløb osv. 3. Stå fast, men gør den på en høflig og venlig måde, forklar dem det ikke er tilfredsstillende og du risikere at stå uden mulighed afspiller da produktet er udgået. Så derfor vil du købe en anden nu. 4. Hvis ikke det hjælper så ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Tak du får besked senere idag hvis det er da jeg jo nok kommer til at købe en af dine afspillere hvis du har flere
![]() ![]() Redigeret af FallenAngel - 17-Marts-2008 kl. 11:29 |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Elgiganten nægtede så at ophæve handlen da der "kun" var gået 3 uger. Prøvede at forklare ham situationen nu her hvor Toshiba stopper, men det var service manageren ligeglad med desværre. Nævnte selvfølgelig forbrugerklagenævnet og blev ligefrem opfordret til at lave en sag Kan de nægte det nu hvor de har haft den i 3 uger til rep uden der er sket noget? Skal jeg mon prøve at kontakte powermill tåstrup som skal udføre reperationen og forhøre hvordan det går, evt tage forbi hvis man kan det, så der kan komme skub i sagerne En skuffet forbruer |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
hvis det er powermill som laver, den har du så ikke et nummer på din rep. seddel hvor du kan gå ind på deres hjemmeside, og tjekke hvor lang de er kommer, det plejer jeg at kunne når de har noget til rep. http://www.powermillservice.dk/Service/Finddinreparation/tab id/111/Default.aspx Redigeret af flemming larsen - 17-Marts-2008 kl. 18:53 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Har prøvet siden, men den kan ikke finde noget på mit rep. nr. Tvivler på at de overhovedet er gået igang... |
||
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det lyder mystisk, normalt kan man se ligeså, snart det er modtaget. og det er det rigtige nummer, du bruger, fra sidst jeg havde noget derude var det et meget kort nummer, og der var også et langt nummer som ikke virkede. ellers prøv at ringe i morgen til dem selv, hvis de ikke er på påskeferie, for så går der lige en del ekstra tid. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |