recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kaos hos power / dårlig oplevelse råd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kaos hos power / dårlig oplevelse råd

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 14 minutter siden kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af archfrog archfrog skrev:

Dette er ikke noget jeg selv har været ude for, men jeg læste på et tidspunkt en artikel i et dansk medie om at Power laver det trick, at de sætter varer til salg på 'nettet, vel vidende at de ikke har varen på lager.  Hele pointen er, at man skal komme ind og blive overtalt til at købe noget andet.  Helt specifikt var det deres pick-up funktion der fik hug.  Folk bestiller en vare som de kan afhente og så går hele cirkusset eller i gang fordi varen er ikke på lager og har aldrig været det.

Jeg tænker at ovenstående kan være forklaringen på nogle af de "forsinkelser" folk kommer ud for.

Personligt bruger jeg stort set kun Elgiganten når det er noget der skal monteres, som f. eks. en opvaskemaskine eller en vaskemaskine.

Power købte jeg er køleskab fra som jeg så gerne ville bytte ubrugt, fordi jeg i min uvidenhed fik købt et indbygningskøleskab i stedet for et almindeligt køleskab, så fik jeg blot at vide, at jeg SKULLE komme ind i den butik (i Herning) hvor jeg havde købt det, men jeg bor altså i Hjørring.  Så, det var sidste gang jeg handlede hos Power.  Om de så kommer med et LG 200" OLED TV til kr. 17, så handler jeg der ikke.

Søgte lige på "power pick-up svindel" og fandt f. eks. den her artikel, hvis nogle vil have dokumentation:

https://www.bt.dk/forbrug/kunderne-slagter-power-svineri-lortebutik-og-fuld-af-snyd

Interessant så uheldige folk er. Jeg har haft 12 handler i Power de sidste 12 måneder. 9 af dem var click and collect og alle varerene var på lager og klar da jeg hentede dem.

Artiklen du linker til er over 5 år gammel. Om den stadig holder, ved jeg ikke. Jeg har dog ikke oplevet den slags. 

Tværtimod bliver jeg ofte tilbudt en bedre pris end prisskiltet fortæller.


Redigeret af kaizer - 4 timer 10 minutter siden kl. 16:26
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 21 minutter siden kl. 17:15
POWERs Click & Collect funktion sender efter ca. 30 minutter bare en automatisk besked ud om, at varen er klar til afhentning uden at det enkelte varehus har verificeret det.

Flere gange har jeg været ude for, at de slet ikke har været på lageret og finde varen frem endnu, når jeg dukkede op.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 35 minutter siden kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

POWERs Click & Collect funktion sender efter ca. 30 minutter bare en automatisk besked ud om, at varen er klar til afhentning uden at det enkelte varehus har verificeret det.

Flere gange har jeg været ude for, at de slet ikke har været på lageret og finde varen frem endnu, når jeg dukkede op.

Hvordan ved den enkelte Power forretning så at varen ønskes udleveret?! Mine varer har altid stået klar på hylderne når jeg henter det. Nogle gange så snart jeg har fået besked fra dem. 

Måske er det jeres lokale Power butikker der er noget galt med…
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu