|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Kizz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 23-April-2007 kl. 19:04 |
Jeg har været nede i fona og se dette flotte system, jeg kunne dog ikke få lov til at høre det i surround men kun i stereo og det lød forygende godt. Der er som sagt tale om Link:http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=710385 Men er her nogen der har nogen erfaringer eller noget andet at indvende angående dette sæt ? Redigeret af Kizz - 23-April-2007 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Hvis du bruger "søg" funktionen her på forummet, vil du kunne læse en del meninger om dette anlæg. Hvis du er tilfreds med musik gengivelsen (som jeg er!) vil du blive MEGET tilfreds med surround (film) gengivelsen. Den er rigtig god, og en god subwoof til de lidt aktion præget film er jo aldrig af vejen. Kan klart anbefalde det. Dog har det en lidt støjene blæser |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Kizz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Ja jeg har set det ;) Men jeg oprettede tråden med øje på det forkerte surround sæt. Nu har jeg været nede i Expert og høre et 5.1 sæt fra Harman Kardon til 5k der lød virkelig godt. Det gør jo ikke valget nemmere. |
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
har oss samsungen, supertilfreds, er KANON til film/surround |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Med en heftig forstærker, kunne man så ikke trække saft nok ud af systemet til en respektabel musikoplevelse rent stereomæssigt?
|
|
![]() |
|
mstoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Dagens dummert.
Hvad er forskellen på Samsung HT-P1200R og HT-TXQ120? De ligner jo umiddelbart hinanden fuldstændig. Jeg overvejede at erhverve mig et af de to :) |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
TX'en har en HDMI indgang, som jo er meget nice hvis ens tv kun har 1 indgang. Det savner jeg lidt på mit... Om der er andre forskelle ved jeg ikke? Problemet er bare at det kan være svært at tilsutte kabler hvis du har hængt det op med vægbeslaget. Jeg synes det yder ganske godt i stereo, tror ikke du vil få noget ud af en ekstra forstærker, der er ikke noget pre-out på anlægget, så man skulle enten tilslutte via højtalere udgangen, eller måske se om man kan hive et linie signal ud af det kabel der går fra anlægget og ned til sub'en. Ikke noget jeg ville gå i gang med.... Redigeret af Tsunde - 30-April-2007 kl. 10:53 |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
TXQ120 er 23 kg tungere end P1200R Men bortset fra dét, samt hdmi-indgangen og den lidt større watt-angivelse, kan jeg nu heller ikke se de store forskelle. Og da slet ikke noget der umiddelbart berettiger den enorme prisforskel. M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
![]() |
Det virker også i overkanten at betale så meget mere, når der ej heller er designmæssige forskelle. Jeg overvejer at anskaffe P1200R og det var rent tilfældigt jeg faldt over TXeren.
Er det værd at tjekke ud eller er folk generelt tilhængere af P1200R? |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke en eneste tråd om TXQ'en! Er der vitterligt ingen som ejer det produkt??
![]() |
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Nu er det jo et helt nyt produkt, som dårligt er kommet på markedet endnu. Det nærmeste jeg kan finde m.h.t. en dato, er ca. 10/5. http://eshop.montes.dk/PartDetail.aspx?q=p:1494391;c:36377 I Tyskland er det dog begyndt at dukke op: http://geizhals.at/eu/a251085.html M.v.h. Henrik. Redigeret af Fabricius - 30-April-2007 kl. 18:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, hvis det dårligt er på markedet endnu, så giver det næsten sig selv hvorfor jeg ikke kan finde det. Vi er enige om at det rent designmæssigt er identisk med P1200R, right?
![]() Jeg glæder mig til at se/høre det. Hvis det også præsterer en fornuftig stereolyd, så er det mit nye setup til stuen. Fabricius, du må endelig poste mere i tråden her hvis du støder på noget. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |