|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kemp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 25-December-2009 kl. 15:09 |
Hej guys og glædelig jul :D
Har væretså heldig at få 1500kr til en blueray afspiller i julegave, men er lidt på herrens mark hvad angår blueray. Så tænkte straks på at det måtte der være nogen af jer dejlige awesome ppls her som ved noget om (fedte fedte :D ) det tv jeg har i øjeblikket er ikke fuld hd og er ikke 100hz (det er et grundig hvis det har noget at sige) MEN regner med at skulle købe et større og bedre når jeg inden for det næste års tid regner med at flytte i en større lejlighed Foretrækker at den kan købes i en irl butik, altid rart at kunne gå ind og brokke sig hvis nødvendig. Men skulle der være et godt tilbud på nettet så ved man jo aldrig den må meget gerne have en usb indgang så jeg kan smide hjemmevideoerne over på skærmen. ikke et krav men ville være et plus. 1500kr er budgettet Har kigget lidt på lg Bd 360 fra blockbuster til 1300kr http://blockbuster.dk/Produktvisning_sho... og Samsung BD-P1600 fra hifiklubben som ser ud til at komme på tilbud til 1275 kr ved bare ikk om de speciellle berænsinger der står inde på siden er noget jeg vil være ked at at undvære? http://www.hifiklubben.dk/produkter/surr... http://www.dustinhome.dk/ ser også ud til at have et par stk som passer i mit prisleje, men som sagt ANER INTET om hvad jeg har brug for og ikke har brug for. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jeg tror nu i det prisleje jeg ville vælge en Panasonic BD60 - og så selvom den vist ikke har en USB indgang. Panasonic har meget stor erfaring med BD-afspillere, og man får god kvalitet og meget for pengene.
Her et link til CDON.COM, men den fås mange steder:
Rigtig god jul til dig også
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Eller hvad med dette tilbud fra Expert til 1799,- incl 20 blu-ray film. Så er du godt igang...
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
kemp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Nogen der har nogen erfaringer med den fra expert? ikke ret mange af filmene jeg syntes der er noget ved men det er jo ik vigtigt :)
Ellers nogle gode bud, kom endelig med flere :D har også lige et tillægs spørgsmål hvordan og hvorledes med hdmi kabel, er der ligeså stor forskel på kvaliteten som med andre kabler eller er det mere eller mindre det samme? har en fra sandberg som sidder mellem min pc og tv giver et ganske ok billede, men det er jo heller ik hd fra computeren af. Hother Hvordan og hvorledes med den BD60, har du selv sådan en og nogen erfaringer med den :D Sry hvis jeg spørg meget, men hader og købe katten i sækken :) ikke noget mere nitten end at gå og ærge sig over den slags. håber i kan bærer over med mig:) Redigeret af kemp - 25-December-2009 kl. 18:08 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Jeg har dog tidligere selv haft Panasonic afspillere.
![]() Redigeret af Hother - 25-December-2009 kl. 19:14 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
indtil videre så er det da helt klart den pana bd 60 du anbefaler jeg skal have :)
Faldt lige over denne her hos fona sat ned med 800kr http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=2000121390&addbasket=2000121390 hvis du sætter de 2 op ved siden af hinanden hvem vinder så og hvad synes du ellers om den sony? hvis den nu var ligeså god eller bedre så var der jo til et par film også. vil helst holde mig til max 1500 kr, men hvis der er stor forskel i kvali hvis jeg smider et par hundrede oven i så gør jeg self det. ok med kabel :) det var da til at finde ud af:P Har tænkt lidt over det med usb indgang, det er ikke SÅ vigtigt igen da jeg jo alligevel har computeren til at køre på tvet også. Men en fed ting at ha hvis det er der jo :) Redigeret af kemp - 25-December-2009 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Der er ikke den store forskel mellem de 2 funktionsmæssigt, og Sony´en har en dejlig og let forståelig brugermenu. (Det har Pana´en så også
![]() Hvad du vælger er efter dit temperament. Personligt foretrækker jeg stadig Pana - men det skal du ikke lade være afgørende for dig
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Philips BDP7300 (har også USB), har selv sådan en og den er købt ud efter AudioVideoFoto Bild's seneste test af 6 forskellige BD afspillere, den vandt (AVF Bild 1/2010)
Koster godt nok en lille anelse mere end de 1500kr du har sat dig på, den koster 1708kr igennem happii.dk Der medfølger godt nok kun 2 BD film, men den har så den fordel iforholdet til mange andre at den efter en hurtig firmware upgrade (via USB'en) også kan afspille MKV'ere (personligt testet). Så er der også lige det med at ihvertfald DVD delen kan gøres kodefri via remoten (personligt testet), BD siges at gøres regionsfri med den kode også men om det passer ved jeg ikke (ej testet personligt), men det kommer at det også lige skal testes af her i 2010 om det faktisk virker, skal lige hitte en regions spærret jeg vil teste det af med. Redigeret af Aspagilus - 25-December-2009 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
![]() |
Tror det blir Sony´en så, den er billig og når de er næsten ens funktions mæssigt så passer både det og prisen mig ekstremt godt.
Så er der også til både kabel og Den nye Star Trek på BD :D wuuuu! wow 10k :O vildt alligevel, men jaa havde jeg pengene var jeg nok gået i hifiklubben og sagt smæk det bedste sammen til mig af både BD afspiller og Tv :D men såen er det jo desværre ikke altid :P hvem der bare havde en rig onkel :P Aspagilus Lyder lækkert men helst ik over 1500kr og ja det ville være lækkert med mkv playback og usb, men har jo compen sat til tv og regner med at skifte mit grafikkort ud og opgradere ram inden for de næste 6måneder og den kan allerede nu afspille hd content ganske okay. :D tusind tak for alle jeres gode råd og speciel STOR tak skal lyde til hother for den gode vejledning af en total nybegynder indenfor Blueray :D skal nok smide et par linjer om hvordan det går nok jeg får sat den til osv. |
|
![]() |
|
![]() |
Du er velkommen kemp, og jeg glemte helt - velkommen til recordere.dk
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tusind tak! :D det er da bestemt ikke sidste gang at jeg kommer her :D utrolig dejlig oplevelse med den gode modtagelse og hjælp :D
Har lige bestilt Sony´en hos fona nu så den ligger klar til afhentning til mig når de åbner igen :D wuuu. Bare noget lort jeg først rejser hjem til fladskærmen den 2. januar :P |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |