|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
henning.j ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 20-Februar-2007 kl. 19:51 |
Hej. På min MCE-maskine har jeg forsøgt at afspille en .avi-fil, men den er uden lyd. GSpot siger: Er der noget med at man kan bede MCE hente codecs automatisk? Tak |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det kan være lidt af en jungle, derfor kan det være en god ide at bruge et codec pack. Generelt kan siden http://www.free-codecs.com/ anbefales at kigge på.
|
|
![]() |
|
henning.j ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Tak for tippet.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Inden du får smidt en masse unødige codecs ind, så søg på google efter ffdshow og installer den pakke og den pakke alene - ingen andre. Så er du kørende ;) |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
download denne her, den kan også encode DTS, og så kan den køre spdif out
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
enig med MartinJohansen og Spunk ; hold dig fra codecpakker - de kan medbringe en masse snavs og forældede system-filer, der er helt umulige at fjerne igen (læs: kan nemt betyde en reinstallation af styresystem m.v.)
se evt. her http://laptopworld.dk/index.php?id=68 Redigeret af espersen - 26-Februar-2007 kl. 10:15 |
|
;o)
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg har dårlige erfaringer med AC3filter, og kører pt. med ffdshow-codec'sne og det kører indtil videre perfekt. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Kom nu Martin!!! Et link til fdshow!!! Du ved at alle gode filer medfører at "de onde" opretter fake sider hvor "guldet" ligger, men de er ONDE Så derfor hjælp ham med et link til den "SANDE SIDE" |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Alternativt så er der betalingsdimsen nVidia PureVideo på http://www.nvidia.com/page/purevideo.html Den bruger jeg og jeg er godt tilfreds, men jeg har ingen anelse om den er bedre eller dårligere en ffdshow Men det er jeg helt sikker på der er andre der har sat sig ind i! Lad os høre |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe det er da bare, at søge på Onkel Google så kommer den som det første resultat ;) |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Nope Du henviser til det oprindelige ffdshow, som ikke længere vedligeholdes fordi udvikleren ("ejeren" af sourceforge projektet) Milan er forsvundet. Den aktuelle udvikling sker i det projekt, som jeg henviser til. På videohelp.com er det ligeledes tryout udgaven som er den "officielle" |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Fisk.. jeg bruger den jeg henviste til Men da jeg er vild med nyeste nye skal jeg da prøve den du linker til Men hvis du søger på ffdshow, så kommer den altså som det første |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |