|
Anbefaling af tablet til under 2K |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2022 kl. 23:31 |
Har i et forslag til en tablet til en fornuftig pris.
Skal bare bruges til surfing og lidt billeder. Så skulle ene at 64 GB er rigeligt.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brugt iPad.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4754 |
Hej. Hvad med en SAMSUNG GALAXY TAB S6 LITE (2022) 10,4" 64 GB WIFI TABLET. Er forventet på online lager d. 23-01-2023-. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
En brugt iPad er nok der du får mest for pengene.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Jeg ville bruge de 700 mere og så købe en ny iPad.
Du vil længer have glæde af den.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5069 |
Helt enig, de tablets der koster under 2k har dårlig performance. Og det er noget der virkelig trætter i længden. Jeg smadrede selv min nye iPad 7.gen for nogle md siden, og trækkes nu med en ældre iPad Air, som ikke kan opdateres til nyeste iOS. Det er røv og nøgler, når man er vant til en ny iPad ![]() Læs selv en test her:
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Det skal siges at jeg helst vil ha en med jackstik, da jeg lige har fået nyt kablet headset...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5069 |
Fra og med 9.gen iPad er 3,5 mm jackstik sløjfet ligesom det blev på iPhone. For at tilslutte kablet headset kræves et lightning til jackstik. Alle data for alle iPads kan ses her:
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4754 |
Hej. SAMSUNG GALAXY TAB S6 LITE har hovedtelefonstik ifølge deres produktspecifikationer. Og koster 1799 DKK ved Eller 1799 Kr hos Power, med forventet online lager d. 23-01-2023 Her er et link: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Det er bare en adapter der går fra Lightning til minijack
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Jeg ville også gå med en iPad, eventuelt en brug - de bør kunne findes til under 2000kr. Mine erfaringer med andre billige tablets har også været rigtigt skidt. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor det tilsyneladende skal være så svært at lave noget der virker til den pris, men det er det åbenbart.
|
|
![]() |
|
jan348 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Lenovo Tab P11 Plus fås ind i mellem til under 2K Er godt tilfreds med min :-) Faktisk på tilbud p.t. i Elmutanten: Lenovo Tab P11 Plus tablet 6/128 GB LTE kr 1999.- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |