|
danske Kodi addons |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
jakepe88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2015 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2017 kl. 11:47 |
|||
hej
Er der nogen som er bekendt med om der findes Addons til tv2 play eller HBO nordic til Kodi ? jeg har selv fundet DR og viaplay og de virker perfekt ... |
||||
![]() |
||||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg kan ikke hjælpe med flere, men vidst ikke at viaplay virkede ... fedt! :-)
|
||||
MORE BASS
|
||||
![]() |
||||
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
|||
Jeg har desværre ikke gode forslag, men er også nysgerrig, og må ligeledes sige, at både DR TV og Viaplay fungerer til UG derpå :)
|
||||
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
||||
![]() |
||||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|||
Er der evt lige en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg får kodi til noget så simpelt som og afspille en bluray skive. De gange jeg har forsøgt kommer der bare en eller anden fejl.
|
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|||
|
||||
![]() |
||||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|||
Ja det har jeg, men gider ikke og bruge HD plads på ripning. Og syntes det er lidt hyggeligt med de fysiske medier. Fortsætter bare med powerdvd. |
||||
![]() |
||||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|||
|
||||
miri
|
||||
![]() |
||||
|||
Og det kan man uden og rippe til harddisk? |
||||
![]() |
||||
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
|||
Det er bare ærgeligt at der ikke er surround lydspor på det som viaplay sender ud.
|
||||
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
||||
![]() |
||||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|||
|
||||
miri
|
||||
![]() |
||||
|||
Fedt fedt. Det skal da prøves ![]() |
||||
![]() |
||||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|||
HBO Nordic addon hvis man bruger Windows maskine eller MAC.
Eller rettere han skal lige have det opdateret til at virke igen, som han skriver her på sidste side. http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=150002&page=18 |
||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |