|
Drømme til OPPO BDP-115 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2014 kl. 16:33 |
Hejsa
Hvad drømmer vi om til OPPO-115 1) HBO for netflix er KANON på OPPO |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidt venligere pris, uden at gå på kompromis med den blæserløse konstruktion
![]() |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Bedre forforstærker del således jeg kan kyle min LINN 5.1 forforstærker ud ;O)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
netop problemet med streaming af film og BD som der er en debat her på siden
man skal have 10 forskellige enheder, for at være dækket ind men ja man kan håbe på en opdatering af andre udbyder vil ikke skifte min 103 model ud på grund af en udbyder den næste model kommer vel med 4k mulighed, men det er dog langt fra sikkert |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
Nu skal der lige komme et farbart 4K-format før Oppo rykker på noget som helst...
|
|
![]() |
|
Netflix er da 4k snart og netflix på oppo er vildt flot ;O) men hvorfor mest stereo ØV Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Hvad er jeres erfaring med kvaliteten af Netflix på Oppo BD103?
Synes, mange taler om, at Netflix lagger på diverse Bluray-afspillere.......
Min internetforbindlese er lynhurtig og Apple TV kører perfekt.
Dog er det min erfaring, at der kan opnås bedre billede, hvis man benytter en Blueray-spille med de nyeste billedechips.
Er I enige?
Mvh. Michael
|
|
![]() |
|
Hvad betyder "lagger" i forbindelse med Netflix? Det er et udtryk der bruges i forbindelse med online spil, så hvad det har at gøre med Netflix er ikke til at vide, uden nærmere forklaring.
|
|
![]() |
|
Så må du sørme meget undskylde....jeg mener "hakker"
![]() Ved panoreringer, forekommer der små "uregelmæssigheder".....meget generende.
Det sker aldrig på Apple TV.
|
|
![]() |
|
Det er dælme også en stor forskel!
Hvis Netflix hakker på Oppo og ikke på Apple TV, er det fordi Oppo'en ikke er indstillet ordentligt. F.eks. streamer Netflix i 60Hz, men Oppo'en sender det ud i 50Hz. |
|
![]() |
|
Rolig nu....jeg spørger, fordi jeg ikke ved det.
Jeg smider gerne pengene for en topklasse Bluray afspiller, men vil blot være sikker på, at den ikke har "ujævn motorgang".
Jeg er da godt klar over, at Apple TV ikke kan præstere samme kvalitet som en god Bluray-afspiller......det er derfor jeg vil have sådan en tingest.
Jeg har, med egne øjne, set den billedkvalitet, der kan opnås på Netflix på en god Bluray-spille, men den havde den ulempe, at panoreringer var ujævne. Hvis valget står mellem ujævne panoreringer og et jævnt billed med lidt lavere opløsning, foretrækker jeg sidstnævnte.
Allerhelst vil jeg have en Oppo 103 med topklasse netflix, samt mulighed for at tilslutte min YouSee box og opnå et bedre billede med den også.
|
|
![]() |
|
Oppo 105 laver det bedste NETFLIX billede jeg har set og det banker Mit appel TV sønder og sammen ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |