|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 21-September-2010 kl. 23:04 |
Hej med jer Kan I nævne et par afspillere til imellem 1500 kr. og 2000 kr. der er gode? Eller findes de endnu billigere? Vigtigt: SKAL kunne bitstreame lyd som det er tilfældet med PS3 slim så man i displayet på ens receiver kan se at der eksempelvis står DTS HD Master audio når det er en film i det lydspor man ser. På forhånd tak! Redigeret af Strange - 21-September-2010 kl. 23:04 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Det kan de alle sammen. Men kan du ikke bare selv kigge i specifikationerne og se om de forskellige afspillere kan?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Eller hvad med at købe et klistermærke til at sætte i din receiver, så der står DTS HD MASTER??
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
PerW: Du er da bare hammer sjov...eller noget.
Naiera, jo, det kan jeg, men nu gik spørgsmålet også på hvilken GOD afspiller der fås til de penge. Det tror jeg ikke jeg finder i specifikationerne!
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Som hovedregel, altså efter mine erfaringer, så finder du nok de bedste BD-afspillere i den "Rimelige" ende hos Panasonic eller Sony. Gode solide afspillere, uden for mange dikkedarer, og for Panasonics vedkomne, nok ikke helt så hurtige til download af BD.
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Panasonics BD afspillere plejer at være fornuftige og stabile og kan vist fåes i den prisklasse. Der er ikke nogen påvist forskel på billedkvaliteten ved BD, hvis det er det du tænker på med "gode".
DVD afspilning er en anden sag, hvis det er vigtigt.
|
|
![]() |
|
![]() |
DVD er ikke vigtigt..Det "vigtigste" udover det andet var at den kunne bitstreame HD lyd så det kom til at stå i displayet :-)
Inden modelnumre I vil ud med?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Hvad med en Sony 570?
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Philips BDP-3000
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
Samsung BDP-1400 hvis den stadig opdrives? Er ganske tilfreds med min, ikke den kønneste i verden. Men den er billig, og har et super godt billede på dvd siden også. Med nyeste firmware er load tiden heller ikke det vilde, samt den understøtter 2.0 ved at sætte en usb dongle bagi.
Her er en fin anmeldelse af den her fra recordere af. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1379&zoneid=1 edit: Kan se i anmeldelsen de siger den kun understøtter 5.1 lyd, dette kan jeg dementerer i at den knalder fint 7.1 af via bitstream hvis dette lydspor er på Blu-ray filmene. Redigeret af JordanDK - 22-September-2010 kl. 16:28 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Den kan købes billigt lige her:
|
|
![]() |
|
![]() |
Nogen pana modeller I vil anbefale over andre? Redigeret af Strange - 25-September-2010 kl. 01:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |