recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software - builddate 20100102
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software - builddate 20100102

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Software - builddate 20100102
    Sendt: 31-December-2009 kl. 11:41
Citér Natten til tirsdag d. 5. januar, vil vi sende en opdatering ud til samtlige Zaptor-bokse. Dette vil ske automatisk, såfremt boksen står i standby om natten.

Vi forventer ikke nogen problemer med dette, men skulle du imod forventning oplever fejl, er vi klar ved telefonerne på 88 30 30 20.

Er du i tvivl om, om du har fået opdateringen d. 5. januar, kan du undersøge det ved at gå ind under “Menu” &gt; “Indstillinger” &gt; “Teknik”. Her kan du under &quot;Generelt&quot; se en række oplysninger. Nedenstående informationer skal stemme overens:

Software version: 3.5.2.dvbc.2.1.10

Build date: 20100102

Build configuration: zaptor-1.2.0

GUI version: 1.65

Stemmer disse ikke overens, kan du fra &quot;Generelt&quot; gå til &quot;Søg efter opdateringer&quot; ved at trykke på Pil til højre to gange.

Vi håber du vil synes godt om alle de forbedringer, denne opdatering vil bringe.

God fornøjelse og godt nytår

Venlig hilsen Stofa

Så er det officielt! Nyt software frigives natten til 5. januar 2010, men ikke et ord om hvad den indeholder. Er det den længe ventede Zaptor v2? Har den DR0? Sputnik Light? PVR funktionalitet? 5.1 på DR-HD? Please, mere info Clap
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2008
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 11:43
Det er ikke v.2

Opdateringen ligger DR-arkiv på boksen, på de anlæg hvor det skal være. Og giver mulighed for at bruge boksen uden net/kort, altså som en dum dvb-c-boks.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 11:44
Og opdateringen bliver lagt ud d. 5, men boksenopdaterer først selv om natten til d. 6
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 11:49
Ok, så venter vi lidt mere på v2. 
Kan du sige hvilke anlæg der få DR-Arkiv? (AN-TV??)
Mister man andet end VOD og muligheden for pakker ud over 1 til 3, hvis man vælger at spare kortgebyret?

Edit: Og hvad med start-forfra og det øvrige gratis VOD der findes. Beholdes det, så det i praksis kun er ting der pt. koster ekstra der mistes? Og hvad med program-guiden, der mig bekendt benytter net-forbindelsen?

Redigeret af pdj1974 - 31-December-2009 kl. 11:59
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 15:06
Man mister vod, startforfra og tvguide.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 16:52
Ok, mange tak for svar. Havde ellers tænkt på en billig boks til soveværelset, men uden tvguide er det nu ligemeget.
Vil du ikke dele mere info om hvad der kommer af guf i den nye software, og ikke mindst hvor det kommer? Er DR0 / DR Arkiv eksempelvis forbeholdt de såkaldte fordelsanlæg? Embarrassed
/Peter

Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 16:56
Hmm, bliver spændende om denne opdatering i lighed med tidligere ødelægger noget der allerede virker.

Vil nu bare gerne have 5.1 lyd på Dr HD alt andet virker perfekt p.t på Zaptor, så man kan kun blive lidt nervøs med en opdatering...

Hvor kan man se den info om ny software..?

Redigeret af MichaelA - 01-Januar-2010 kl. 16:59
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 17:18
Løser den det problem med Onkyo og HDMI, som den sidste opdatering startede?
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 17:21
(Jeg fik det i en mail fra Stofa - der står ikke mere end jeg satte ind i første indlæg. Jeg har meldt mig til alle de e-mail notifikationer jeg har kunnet finde på Stofa.dk og på MineSider, så det er sikkert en af dem Stofa nu har brugt.)

Men ja, 5.1 på DR HD er meget savnet. Når udsendelser samsendes vælger jeg SD for i det mindste at få stereo. Tvivler på det kommer i denne software opdatering, da jeg vil tro det er en central konvertering der mangler. Håber selvfølgelig ikke opdateringen laver rav i den, men jeg er rimelig fortrøstningsfuld, da jeg har en anden dvb-c tuner som backup :-)
/Peter

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2010 kl. 21:02
Updaten løser ingen af de problemer som nogle oplevede med sidste opdatering, for når boksen er startet op med en netværksforbindelse vil det være med nøjagtig samme software som den har kørt på længe.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 15:31
Nogen der har fået den?
Søgning efter opdateringer giver ingenting.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 16:40
Prøv igen...
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu