|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Lhadrepsak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 08-Juli-2008 kl. 21:02 |
||
Hejsa! Jeg havde forestillet mig et system hvor jeg kunne få lyden fra mit TV, playstation 3 og min PC (når denne er tilsluttet TV'er via HDMI) ud i 5.1 surround |
|||
![]() |
|||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||
Det er nok Logitech z5450 du tænker på. Link:
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Du får NADA til de penge, andet end rent skrald, det er lavet af pap og kasserede komponenter fra den seriøse produktion. Hvorfor tror du da, at det ellers kan sælges så billigt. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Lhadrepsak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Mange tak - jeg er næsten 100% sikker på at det er den han har - han nævnte nemlig noget om at den var THX certificeret
Jeg har læst herinde i noget tid nu, og kan forstå på det hele, at du er en respekteret poster - men synes sgu det er en noget nedladende tone du ligger for dagen. Jeg ønsker på ingen måde et high-end system, som du nok også kan se på mit valg af TV? Jeg er på SU, og ønsker - som trådens titel kraftigt antyder - et billigt system. |
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Enig, hvis du vil tilslutte dine 3 ting til en reciever og videre til tv er det en helt anden pris.
Den nye sony 820 til 4000,- er godt bud med det nyeste. Et Focal 5,1 sæt til 6000,- fra hififreaks.dk. Ialt 10.000,-, men så lyder det godt. Men ja en helt anden pris. |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
||
Radiomand: Han skriver jo at han mere eller mindre er ligeglad og bare vil
have noget surround til sit tv. Hvorfor kommer du ikke med noget konstruktivt i stedet for dit sædvanlige fis? Køb det sæt Logitech. Der er fin "power på lyden" til dit behov ![]() |
|||
![]() |
|||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||
Hvad er dit forslag så? Overskriften er jo billig surround. Det betyder nok at et forslag som "køb i stedet udstyr for 20.000 kr det bliver du glad for" ikke er relevant EDIT: Kan se at det er kommenteret af andre (for langsom/forstyrret til anden side) Redigeret af clausewitz - 08-Juli-2008 kl. 21:48 |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Mit forslag er, at kan man ikke købe noget der er godt, så venter man til det er muligt, et udemærket TV blev jo købt i stedet for noget dårligere, så samme koncept med lyd. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
||
Alternativt har jeg købt et sony 230 system med dvd til junior, det kostede 1500,- Kan se at dz260 er afløseren, koster 1900,- Redigeret af SVP03 - 08-Juli-2008 kl. 22:00 |
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Jeg ville kigge efter brugt.
Modsat så mange andre, er jeg ikke bange for Eltax. De har både gode og mindre gode produkter. Til dit behov er der bla. dette her på QXL. Jeg har selv testet lidt andet Eltax udstyr, Eltax Monitor III en meget overset højttaler som spiller forbavsende godt, Eltax Symphony 8.3 en højttaler som spiller ganske okay uden at være en referencehøjttaler samt Tangent HTD-50 en ganske fin baghøjttaler. Så kig på dba.dk, der er masser af ting som kan sættes sammen til et hæderligt surroundsystem. Har selv diverse brugte højttalere til salg, så pm mig hvis det har interesse. |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
||
Jeg har PT et eller andet billigt philips system, det er en lille receiver med 5 tilhørende plastik højttalere og en SUB. Lyder det godt? Næ ikke hvis man sammenligner med et "rigtigt" surround anlæg - lyder det bedre end mit tv når jeg ser en film eller spiller? Ja så afgjort!. Personligt skifter jeg det snart ud, så det er så afgjort ikke den endelige løsning - Jeg vil nok anbefale enten logitech sættet, eller tag ud og kig/lyt på de billige sæt i prisklassen - hvis du synes det er godt nok, jammen så er det jo bare at købe, men naturligvis får man ikke super kvalitet til prisen. |
|||
![]() |
|||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
||
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |