recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic Nordic anerkender ps fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic Nordic anerkender ps fejl

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic Nordic anerkender ps fejl
    Sendt: 07-Marts-2007 kl. 17:42

Har lige modtaget dette fra Panasonic nordic, hvor de anerkender problemet som en fejl.

Først og fremst vil jeg beklage at det har tatt tid å komme tilbake til deg - kanskje har du allerede gått til et verksted med ditt problem.

Fenomenet du beskriver har ikke vært helt enkelt å finne ut av - beklager at det derfor har vært vanskelig å få svar.

Om du kontakter butikken der du kjøpte din PV60, kan du reklamere på feilen og få den utbedret (servicepartnere er nå informert om feilen).

Imidlertid vil vi gjerne be om at du dokumenterer problemet om du kan - f.eks. ved å ta bilder med et digitalkamera, og legge ved (digitalt eller på print). Dette for å sikre raskere / sikrere feilsøking for verkstedet.

På forhånd takk!

mvh,

Jarle Ruud

Håper du ved dette fortsatt vil være fornøyd med din Panasonic!

Så kom anerkendelsen fra Panasonic Nordic, samtidig skal der lige bemærkes at der bliver talt om FEJLEN , det er en FEJL, så slut med den diskussion og slug så kamelen hvor der må være behov for det

Redigeret af sabre2 - 07-Marts-2007 kl. 17:44
Til top
Docboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 17:55

Så må vi håbe at problemet ikke er på de nye modeller fra Panasonic.

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Docboy Docboy skrev:

Den er rettet allerede i PV60 modellen iht:

Min PX60 der er købt den 3 feb har ikke slanger når jeg tester med snaketest. Heller ikke med Flightplan eller The BOURNE supremacy. Så det må værre rettet.

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Docboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Min PX60 der er købt den 3 feb har ikke slanger når jeg tester med snaketest. Heller ikke med Flightplan eller The BOURNE supremacy. Så det må værre rettet.

Ikke helt, jeg har torsdag d. 28 feb. leveret et stk 37pv60 tilbage efter at have haft det i 10 dage. Købt i TC, København. Og den havde problemer med Purple Snakes!! Så jeg ved ikke helt. Har ikke kørt testen men det var tydlig på bl.a. forbrydelsen, The others, True Romance og en del andre film.   
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2007 kl. 21:07

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Ikke helt, jeg har torsdag d. 28 feb. leveret et stk 37pv60 tilbage efter at have haft det i 10 dage. Købt i TC, København. Og den havde problemer med Purple Snakes!! Så jeg ved ikke helt. Har ikke kørt testen men det var tydlig på bl.a. forbrydelsen, The others, True Romance og en del andre film.   

Det kommer an på produktionsdatoen - ikke købsdatoen. Din skærm kan have stået på lager hos en forhandler i mange måneder, eller være et retur TV fra en anden kunde.

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 11:21

Jeg vil foreslå at de som er involveret i denne purple snakes sag, holder kontakten her på siden efterhånden som der kommer erfaringer med hvordan rep. bliver håndteret på service center og udfald af denne.

Lad os også lige få en tilbagemelding på hvor mange der er blevet kontaktet af Panasonic Nordic ( mailen i starten af denne tråd )

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 12:52

Jeg tror det er lige optimistisk nok,at tolke Panasonic-Nordic´s udmelding, som en endegyldig anerkendelse af PS som en fejl ?

Håber jeg tar fejl, - og i så fald - hvordan er TC-kunder stillet i den nye situation ? ? 

Til top
sabre2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 13:04

Tja. nu er jeg af natur altid lidt optimistisk , men

Om du kontakter butikken der du kjøpte din PV60, kan du reklamere på feilen og få den utbedret (servicepartnere er nå informert om feilen).

siger vel det der skal til, Panasonic betegner det som en fejl - bruger ordet - siger at det kan udbedres og at servicepartnerne er underettet.

Jeg vil ihverttilfælde tage dem på ordet en af de nærmeste dag.

Jeg er dog lidt spændt på hvordan det vil blive håndteret generelt.

TC må vel følge trop.

Til top
van the man Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 14:42

ville det så egentlig være for meget at forlange hvis man har en forventning om at tc konakter os som har reklameret til dem og fået et svar der hed at de afventer situationen?

jeg mener, det ville vil kun kunne betragtes som en naturlig ting efter det jo ikke er alle købere der følger med på disse forums, og de vil jo så i givet fald ikke være klar over at der er kommet skred i tingene(måske)

jb

panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital.
rotel ra 985 bx.
marantz cd 63 ki signature.
Sony RDR-HX750B
avance dana
Til top
taunus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2006
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 15:57
Jeg kan i hvert fald oplyse, at jeg får afhentet mit PV60E i løbet af næste uge. Så ligeså snart jeg får det retur skal jeg nok fortælle om det har hjulpet.
... ovenover alting stråler Moder Sol... og ejer af et 42PV60E- nu UDEN Purple Snakes
Til top
tj57454 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2007
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 16:29
Modtog mit 37pv60 i går. fantastisk billede, minimal støj fra blæsere/strømforsyning, men desværre purple snakes under Forbrydelsen. Har godt luret, at det er enkelte programmer/film, der er særligt udsatte, men er det et problem, jeg vil blive meget træt af i længden og som forekommer i mange andre sammenhænge? Og vil det betale sig at sende den til rep - kan problemet virkeligt løses?
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 16:54

Tja tj57454 (orv) .. jeg har selv et pv60 og jeg så slanger for første gang på analog TV den anden dag.. det var en mørk scene i Anna Pihl. Men det var så lidt, at jeg ikke lige så det i første omgang og i anden omgang måtte lede efter det.

Overvejer ikke, at sende det ind... gider ikke. Det generere mig overhovedet ikke, men det generer mig, at køre 200km for, at indlevere det (afhentning er ikke en option for mig) og vente 4 uger på, at få det retur... nej tak.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu