|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2006 kl. 21:57 |
Hejsa! Uden på nogen måde at ville opfordre til pirateri vil jeg gerne høre om nogen kan bekræfte / afkræfte følgende forslag til Dual DVB-C løsning. Alternativet er jo stadig dual tuner fra Haupauge, men de eksempler jeg har set er godt nok ikke imponerende. Håber i er nogle derude som kan hjælpe / komme med jere besyv :-) Mvh Ronni
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Det der med at kopiere et TDC er NO GO. Jeg er temmelig sikker på det er ulovligt, men er ikke helt sikker på det. Er det samme problemstilling som det med en DVD. Du må godt til eget brug???
Nå, punkt 2, så er de krypterede. Og hvis du kan bryde krypteringen er du meget dygtig.. |
|
![]() |
|
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej! Nogen som har hørt om dette vil komme? |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Se evt. det her produkt. Det skulle være i stand til at "sprede" dit signal.
http://www.smartwi.net/ Jeg er lidt i samme situation som dig. Vi bor to gutter sammen som har hver sin selector, og har sammen valgt at investere i canal+, men kun på det ene kort. Det der er irriterende er at vi skal rende frem og tilbage hver gang der en af os skal se noget på den kanal. Det er en underlig spærring at man kun må se det på 1 tv af gangen. Man kan selvfølgelig slutte to til samme kilde, men så skal man se den samme kanal. SUK, kom nu TDC /Ulrik Redigeret af Ulrikwich - 12-Oktober-2006 kl. 22:36 |
|
![]() |
|
![]() |
Har kigget på smartWI Ronni |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Igen! Thank you for your email. Så indtil videre, så er det altså ikke muligt med mindre man vælger at have 2 tdc abonementer :-S Hvad er endnu mere træls er at udsigten til at der kommer en dual tuner heller ikke er det. Alt i alt rigtig træls! Mvh |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude Det er ikke mulig at kopiere TDC kortene, desuden er det ulovligt. Jeg tror der er mange med Selector der har forsøgt. |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis man ser de danske kanaler meget er der sådan set en mulighed med et ekstra DVB-C uden dekoder (billigt kort og danske kanaler er ikke kodet). Hvis man anvender DVBviewer kan man se/optage alle kanaler inden for et mux... (nu har jeg pt. hold hvor de frekvensmæssigt er placeret på kabel). Udover det, er der jo 2 DVB-c TV-kort i maskinen, og mange overlap vil sandsynligvis kunne klares (afhænger selvføgelig af hvikle kanaler man ser mest). Det er den måde jeg klarer mig på ved satellit (DVB-S) kombineret med DVB-T.. (2 satellit abon. er urimeligt dyrt). Har med denne metode præsteret at optage 4 kanaler samtidigt... Endelig er jo er mulighed at bruge TV-et tuner og se analog, hvis der er problemer. Det er lidt irriterende at man ikke ved kodet kanaler kan optage fra hele muxet, som man kan ved ukodet kanaler.... Så var der flere muligheder...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Ronni |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der er et andet kort der er supporteret i MCE via plugin, det er TechnoTrend c1500 budget. Det koster uden ci-interface og CAM-modul ca. 75 €. Kan evt. monteres senere... http://www.technotrend.de/english/download/download.html Kortet virker forøvrigt fint i DVBviewer, ingen problemer med subtitles... Der er lidt afvejning i det her, problemet med undertekster kontra brugervenlig med MCE. DVBviewer har faktisk et nogen lunde brugerinface med OSD-skrivning på TV-skærm og MCE-remote... Problemet med subtitles er primært et DVB-T problem, men det findes til dels også på kabel og satellit ... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |