|
Hjælp til billedindstillinger LG 55EG910V: |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2016 kl. 13:49 |
Jeg har købt mig et LG 910V oled og har snart haft det i 2 uger, men min primære bekymring er, at jeg ikke synes det er så skarpt på billedet. Specielt i ansigter, synes jeg der mangler noget og også mht. farver ift. LED jeg havde prøvet. Jeg har smidt sharpness op en del, men er der noget jeg kan prøve, eller er det bare sådan?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme fladskærm
Er billedet uskarpt på Blu-ray? Det er sikkert TV-kanaler i tvivlsom kvalitet Af samme grund har jeg opsagt mit Canal Digital
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Har ikke fået set bluray endnu, men mest serier 720p og TV. Men kan da ikke være rigtigt at jeg kun kan bruge det til bluray. Det er da for dårligt hvis det er tilfældet.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
Netflix og HBO ser godt ud
Prøv med høj kontrast og OLED-lys Redigeret af jake51 - 21-Juni-2016 kl. 14:18 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg læste først efter købet, at den er nådesløs med at afsløre dårlige billedkilder
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Okay, og hvis du havde vidst det før ville du så have byttet det?
|
|
![]() |
|
Efter et par ugers tilvænning er jeg godt tilfreds
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
En ting er at få sig et OLED Tv, der skal også være signaler der lever op til OLED. prøv med et par 4K udsendelser fra Netflix
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |