|
TV2 Play castet til nvidia shield |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2016 kl. 11:37 |
Hej
Jeg har en nvidia shield og en tv2 play konto. Jeg caster mit indhold fra min mobil til min shield. Men jeg kan ikke caste de af tv2's kanaler som har DRM. I følge tv2 er det fordi shield ikke er understøttet. Men efter min overbevisning er den CC i en sheild den samme som en standalone, hvor det virker. Er der en som har fået dette setup til at fungere? Mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt en lille video på YT, hvor der står at med et side loaded TV2 Play kan der ses live fra kanalerne, så det kan lade sig gøre. Der står også noget om det her: http://www.recordere.dk/2015/09/konsol-og-android-tv-nvidia-shield-klar-til-danmark/ |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
Tak. Jeg har sideloaded tv2 play appen, men det er ikke det der er mit spørgsmål.
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Der er nogle enheder hvor tv2 play ikke virker med alle live kanaler
For at afspille DRM beskyttet indhold, må enheden ikke være rootet. Afspilning af live DRM krypteret indhold (livekanalerne undtagen TV 2 NEWS) er blokeret på en række Android enheder. Dette skyldes utilfredsstillende kvalitet ved afspilning af videoindholdet.
Hent vores app her |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Men hvis jeg husker det kan jeg godt teste det på min shield i aften. Er det kun news der virker ?
|
|
![]() |
|
News, sport og charlie virker vidst. Tv2 og zulu virker ikke.
Men jeg synes heller ikke nvidia sheild er listet under enheder som ikke virker. Super hvis du gider at teste. Den er ikke rootet. Redigeret af mwthrane2 - 18-Januar-2016 kl. 13:05 |
|
![]() |
|
Oplever også fejlen på min shield.
Man kan håbe at Android 6 løser problemet |
|
![]() |
|
I følge tv2 folket er det dem selv som skal løse det. Så det sker nok ikke. |
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Det virker stadig ikke - findes der mon en anden måde at implementere TV2 på Nvidia Shield?
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4844 |
Hej Jeg havde samme problem på en Lenovo tablet sidste år. Den var heller ikke rootet. Men den havde 3G og firmware dertil. TV2 kundeservice foreslog, at jeg bare kunne prøve med en tablet uden 3G, men det har vi ikke. Så TV2 kalder der et problem med rootede enheder, men problemet findes også på mange ikke rootede enheder. Men den gang svarede TV2 kundeservice at tidshorisonten for en løsning var mindst et år. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Min Nvidia Shield er bestemt heller ikke rootet - stadig virker det ikke.
Det skal ikke være nemt at være "cable cutter" - skal man virkelig til at investere i en HDHomeRun.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Jeg har også oplevet kompabilitetsproblemer med flere app i forhold til Cast til Nvidia Shield, hvor det virker på en Chromecast enhed.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |