|
Hifi møbel - hvad bruger I? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2012 kl. 14:55 |
|
Hej folkens! Jeg var i IKEA igår (Indsæt en masse bandeord her). Jeg troede jeg kunne finde noget, der ville kunne rumme ALLE mine hifi ting. Reciever, NAS server, 20 spillemaskiner, Dune HD osv. Det viste sig så, at alle folk i det danske land naturligvis lever efter at holde det så minima-pisse-listisk, så det kunne jeg IKKE finde! Er der nogen herinde, der kan hjælpe mig? Gerne i sort, og gerne med masser af plads og låger foran osv. Jeg har som sagt kigget i IKEA, og også BIVA - no go! Det må helst ikke koste spidsen af en jetjager, som man siger! På forhånd tak for hjælpen!
|
||
![]() |
||
brandt00 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har denne her fra ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00104738/#/40117673
Ikke det kønneste men det virker og der kan lukkes af |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Hvor meget er spidsen... Ellers vil jeg foreslå unnu
|
||
![]() |
||
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
|
Jeg har en Bolia OPUS 2 - og kan klart anbefales. Kommer selvfølgelig an på hvor meget plads du skal bruge. Du kan se den på min bio-tråd.
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
|
Har en Facet reol fra ILVA :
http://shop.ilva.dk/afdeling/reoler/667/reol_-_facet
Dvs et "Korpus til Tv-bænk" + 1 låge og 1 sektion med 3 skuffer.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|
Jeg har Bestå serien fra IKEA. Den kan du næsten bygge som du vil. Så hvis du vil have noget der hænger kan du købe det, eller hvis det skal stå kan det købes. Dog ved jeg ikke øm det fåes i sort
|
||
---------------------
Thomas K |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Jeg bruger denne her:
STILEXO StilStand Home 4001 Black 42-50" 120cm - qty 1 (STUK4001BL-2) Det eneste jeg har af indvendelser, er at jeg er nødt til at trække min forstærker lidt ud ellers bliver den for varm.
|
||
![]() |
||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
|
Sorry... off topic: http://www.hvadkosterspidsenafenjetjager.com/ |
||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
|
Synes problemet med alle de møbler jeg har set til salg er at de ikke er dybe nok. Eneste 55 cm jeg har set er Clic og det koster så mere end spidsen af en jetjager hvis man skal have mere end et modul....
Regner med at bygge mit eget her engang i løbet af efterår/vinter. |
||
![]() |
||
sumolounge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Berlin, Tysklan Status: Offline Point: 47 |
|
Frislev har også 55cm dybe møbler og sindsygt lækker kvalitet. Har selv et. Det koster lidt mere, men kvaliteten er LANGT bedre end noget jeg har set i Ikea, Ilva osv.
http://www.av-connection.dk/?ML=504 |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
|
Jeg har været i en lignende situation, dvs. alt for mange og for dybe apparater til at de kunne være i de typiske hifimøbler, som kan fås til menneskepriser.
Min løsning var at kombinere dette skabsstel (2 stk ved siden af hinanden i mit tilfælde): http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30128177/ Denne serie er egentlig beregnet til børneværelser og sælges derfor med låger i en masse grimme pastelfarver. Derfor kombinerede jeg den med låger (60*64 cm) i sort højglans fra Bestå-serien. Det krævede ingen særlig tilpasning af beslag, ren plug and play Man kan enten sætte ben på (men de er ret grimme) eller blot bruge de indbyggede stilskruer til at hæve det 1 cm over gulvet, hvilket jeg gør. Det betyder samtidig, at man kan få plads til det hele under fladskærmen, i mit tilfælde bluray, cd-afspiller, tuner, surroundreceiver, stereoforforstærker, 3 effektforstærkere, HD-DVD, Apple TV, Airport Extreme... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |