recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hilket kabinet til DH61AG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hilket kabinet til DH61AG

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hilket kabinet til DH61AG
    Sendt: 24-Februar-2012 kl. 07:33
Hej Boyser,

Til dem af der har anvendt DH61AG vil jeg gerne vide hvilket kabinet i anvendt og om det er støjsvagt. Synes at langt de fleste kabinetter har en indbygget PSU og det er der, som jeg forstår det, jo ikke brug for når der er PSU i bundkortet.

Mvh
Wonder
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Patriarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 07:55
Oprindeligt skrevet af Wonderl@nd Wonderl@nd skrev:

Hej Boyser,

Til dem af der har anvendt DH61AG vil jeg gerne vide hvilket kabinet i anvendt og om det er støjsvagt. Synes at langt de fleste kabinetter har en indbygget PSU og det er der, som jeg forstår det, jo ikke brug for når der er PSU i bundkortet.

Mvh
Wonder

Jeg bruger 3 af disse....Støjsvage? nja.LOL

http://www.compucase-hec.co.uk/ipc_4u_s411.htm

Redigeret af Patriarken - 24-Februar-2012 kl. 07:56
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 08:21
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107551&title=shadowdks-htpc-setup
tjek ShadowDKs htpc post, han har fundet et super nice kabinet til netop det bundkort.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 14:14
Jeg har selv lavet mine HTPC kabinetter, passivt kølede:

Men ellers kan Streacom FC8, da bruges LINK:http://www.edbpriser.dk/kabinet/streacom-fc8-fanless-id-5517295.aspx

Mvh Gigabyte

Redigeret af gigabyte - 24-Februar-2012 kl. 14:32
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 16:32
Streacom F7C-B Sort er da bedre end FC8. Dels er den billigere, og dernæst så er der jf. komplett indbygget IR modtager i F7C.
Størrelsen på de to kabinetter er den samme.

Redigeret af Kandersen - 24-Februar-2012 kl. 16:32
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2009
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 19:29
Jeg benytter sådan een her:
http://www.logicsupply.com/products/m350

Spiller ganske ok, er uden dvddrev, men set har jeg nu heller ikke brug for og det ret lille :)

@kandersen
FC8 er passivt kølet, en klar fordel i forhold til det andet ved feks htpc
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af gigabyte gigabyte skrev:

Jeg har selv lavet mine HTPC kabinetter, passivt kølede:

Men ellers kan Streacom FC8, da bruges LINK:http://www.edbpriser.dk/kabinet/streacom-fc8-fanless-id-5517295.aspx

Mvh Gigabyte
Bare husk på...fc8 supporter ikke det nævnte bundkort med passiv køling så fc7 passer bedre til pris til dette bundkort.
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 13:11
@gigabyte har du selv prøvet at det ikke passer eller bare læst det på deres supported liste ?
jeg har nemlig selv haft det i tankerne til en dh61ag mere :)
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 15:52
Jeg har kigget deres motherboard supportliste igennem og der står DH61AG ikke.

Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 18:01
Jeg har ikke skrevet at AG IKKE passer, men alle kort kan bruges, måske med nogle nye heatpipes.

De kan købes som reservedel fra HFX, og mm-vision har nogle liggende fra ZITECH systemerne.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af gigabyte gigabyte skrev:

Jeg har ikke skrevet at AG IKKE passer, men alle kort kan bruges, måske med nogle nye heatpipes.

De kan købes som reservedel fra HFX, og mm-vision har nogle liggende fra ZITECH systemerne.

Mvh Gigabyte

tror det bliver vanskeligt og finde, bare mit bud, for cpu soklen på AG er drejet 90 grader i forhold til dem de skriver er supported...dvs du skal finde heatpipes med flere knæk på.
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 21:10
Knæk kan man nemt lave selv. Har købt en "rørbukketang" til samme formål, til et HFX kabinet projekt for et par år tilbage :)
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu