|
DVB-C frekvenser - hvilke? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2012 kl. 22:57 |
Jeg har nu i 2 dage søgt efter Infokanal og DR i HD, kan det virkelig passe man ikke kan slå de frekvenser op pr by eller område, bor i Fredericia området.
Det jeg skal bruge er ganske simpelt den frevkens kanalerne ligger på - altså ikke noget med hvilken kode byen har f.eks. 1609 eller hvad det er. 442000 ligger nogle kanaler f.eks. på. |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne kan hjælpe http://www.dkscan.dk/TV/yousee_hovedstaden.htm
|
|
![]() |
|
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
ligger på 248 Mhz her
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
De ligger ikke på samme frekvenser som Hovedstaden eller Roskilde, det er en frekvens som jeg ikke har set nogen programmer ligge på før nu.
Mener at Vejle - Fredericia måske Kolding ligger på samme frekvens, måske andre i Syddanmark Redigeret af Benu - 17-Januar-2012 kl. 09:13 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Slet ingen kom har Yousee i det område og kan oplyse frekvens
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10577 |
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der søges med det rigtige netnummer, så skulle HQ udgaven af DR1 ligge på pålads 1.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Når folk spørger efter frekvenser er det typisk fordi de ikke kan autosøge efter alle kanaler med et netnummer. Det er heller ikke alt udstyr som understøtter LCN (så DR 1 ligger på plads 1, etc). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Flere har svaret vedr Yousee, hvis man har Yousee kan man godt læse ud af spørgsmålet, hvilken udbyder det omhandler, Fredericia - Vejle er stortset udelukkende Yousee, har ikke hørt om nogen som har Stofa i det område, men der kan måske være nogle jeg ikke har talt med ![]() Yousee er normalt ikke meget for at fortælle om frekvenser. Redigeret af Benu - 24-Januar-2012 kl. 12:55 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10577 |
Så må de fravige normalen.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Jeg har før fundet frekvenserne vha. mit fjernsyn som er tunet via netværksnummer, der kan jeg under modtagerdetaljer også se frekvensen.
|
|
![]() |
|
Det hjælper jo ikke meget når kanalen ikke kan findes.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |