|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() Sendt: 24-Maj-2006 kl. 21:15 |
|
Ja det er nu ved at være 3 år siden jeg fik barn, naboerne er skiftet ud til nogle lidt mindre døve Jeg har derfor sat mine elskede dali højtalere samt min Pioneer vsx2014i til salg fordi jeg simpelthen ikke kan bruge det på samme måde mere. Man køber heller ikke en lækker Porche bare for at have den stående og glo Jeg ønsker dog stadig surround, men det behøver ikke være så kraftigt. Jeg har faktisk logitech's THX certified set z-5450 i tankerne, det spiller overraskende godt af hvad jeg har hørt, det fylder heller ikke så meget som er vigtigt da stuen ikke er så stor. Er der nogle der har erfaringer med det? Eller andre forslag til surround som ikke fylder meget, og lyder rimeligt, jeg er ikke så begejstret for alt i en systemer med dvd(har heller ikke brug for en ekstra dvd) Yamaha ysp800 fungerer ligeledes heller ikke i min stue? Nogle gode forslag eller erfaringer vil være vel mødt. Redigeret af Bendix - 24-Maj-2006 kl. 21:16 |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
Det logitech jeg omtaler: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRI D=2177,CONTENTID=10928 |
||
![]() |
||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
|
Jeg overvejer selv http://www.audiopro.com/templates/audio_pro_products/?id_pro ducts=184 som skulle være imponerende gode. |
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
> Jeg har en svoger, der har det Logitech-system og det spiller rigtig godt, når man tager pris, størrelse og trådløshed (det ord findes!) i betragtning. Hvad er det for nogle Dali højtalere du har til salg? Se evt: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12277& PN=1&TPN=100 |
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
Og så er der det vildt frække Mission Cube:
Redigeret af Langemor84 - 24-Maj-2006 kl. 21:27 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogle gode forlslag, findes der danske forhandlere af disse?
|
||
![]() |
||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
|
Tapeconnection har det sæt Audio Pro jeg henviser til. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er Dali trio samt aw8 Sub jeg har til salg pioneeren er også til salg. Alle tingene er at finde i køb og salg i dette forum Har i evt forslag til et sæt med forstærker, den må ikke fylde meget. Da den nye forstærker højst sandsynligt skal passe ind i et lille clic møbel, hvor den nye selector samt ps3 og dvd også skal være |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det må jeg lige ned og høre så, jeg har en dvp9000 afspiller kunne den bruges som forstærker??? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil meget gerne høre dine erfaringer. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil med glæde give dem. En lille bette forstærker hvad kunne det være? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mission Cube kan du købe hos dette danske firma: http://www.cso.dk/00290/00317/ Hvis du ikke kender siden, så prøv at tjekke nogen af deres dyre hjemmebiograf-systemer. Oh my god! Deres No Limit system koster 1.200.000 kroner.... Sjovt at tjekk ud |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |