|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DragonDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 23-Maj-2006 kl. 15:02 |
Hejsa gæve gutter og gutinder!
Jeg er den glade men fortvivlede ejer af en Acer E360 med MS MCE2005 installeret. Jeg har som så mange andre konstateret at DVB-T og MCE langt fra virker optimalt. Men nu er jeg så begyndt at udforske andre områder i MCE... Jeg har (standard indlagt - herunder "betalings" TV2 sputnik) 3 links under onlinetjenester, men kunne vildt godt tænke mig nogle flere - bl.a www.pandora.com (fed webradio). Hvordan laver man nye links under MCE interfacet? Kan man under radio tilføje internetradio, som shoutcast eller lignende? Tips! Er begyndt at rippe børne DVD samlingen ind via RatDVD programmet, da originaler derved ikke bliver ridset. Det er ligesom en rigtig DVD når "klippet" startes op under "Video" i MCE. Enesteproblem er at filerne vises med standard ikon - kan man indsætte et billede? Puha det var mange spørgsmål - beklager ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
på www.mcesoft.nl kan du hente en plug in der hedder web media - med den kan du fra fjernbetj. indlægge alle de web-radioer/webtv kanaler du vil. Der er iøvrigt mange andre seje plugins til rådighed. |
|
![]() |
|
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
OBS - der er 2 plugins web media til video og web radio til audio.
|
|
![]() |
|
datori ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Nej ikke helt... Der er godt nok 2 plugins men Web Radio er forløberen til Webmedia. Web radio fik tilkoblet en tv del. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |