|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 24-Januar-2011 kl. 11:15 |
Hej med jer
Er dette et godt køb?
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu-ray/blu-ray-afspiller/DMPBD45EGK/panasonic-blu-ray-afspiller;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Har pt kun PS3 som afspiller.... "Vigtigst" for mig er at den kan bitstreame DTS HD og TRUE HD så det kan ses i displayet på min Onkyo 608. Ydermere ville jeg høre jer om hvordan jeg skal tilslutte den. Er det ligemeget hvilket hdmi stik det sættes i. Lige nu har jeg PS3 i hdmi 2 og tv til Onkyo i hdmi 1 (mener jeg)... Det er vel egentligt forkert er det ikke? Skal jeg ikke have tv i hdmi2 ned til Onkyo da det jo er i hdmi2 der er ARC på mit G20? Og i hvilken skal jeg så tilslutte Pana BD'en hvis det er? ![]() Redigeret af Strange - 24-Januar-2011 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja for S....! Det er uhørt billigt for en rigtig god BD afspiller. Sidst Expert havde Pana, kostede BD35 1500 kr
![]() |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
OK, synes nok der ringede en klokke :-)
Men det her er jo BD45 og ikke BD35... Er BD45 bedre? Kan du hjælpe mig med det andet spørgsmål også Kampus? Redigeret af Strange - 24-Januar-2011 kl. 12:32 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er jo en nyere udgave. Og ja, den kan naturligvis bitstreame. Du skal muligvis ind i menuen for at sætte den til den funktion, men det opdager du når du sætter den til. Hvis ikke der står HD formatet i din recievers display, så er det fordi den står på LPCM.
Hvilken HDMI indgang på Onkyo som har ARC ved jeg ikke, men jeg vil tro at de alle har det. Så det er ligemeget hvilken du anvender til TV og til BD. Du kan gå ind i reciever menu og navngive dem mener jeg. Redigeret af Kampus - 24-Januar-2011 kl. 13:02 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar.
det er kun HDMI2 der har ARC på G20.
Jeg må lige kigge hvordan jeg har tilsluttet det forskellige når jeg kommer hjem, så kan jeg skrive det bedre. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er Onkyo'en jeg mener det er ligemeget hvilken indgang
|
|
![]() |
|
![]() |
Nååå, på den måde.. Tak. Kan se der kommer nye modeller til feb. ku' være man skulle vente lidt...
|
|
![]() |
|
![]() |
Tvivler på at du kan få BD45 billigere til den tid. Men du får helt sikkert flere features ved at vente, men også til en helt anden pris. Og kernefunktionen, BD afspilning, vil være nøjagtig den samme
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |