|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
poppe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 28-December-2010 kl. 22:54 |
Er der nogen der har erfaring med at få fasttv ind i mediecenter ?
Er der evt nogen der har en playlist med de ukrypterede kanaler ?
Hilsen
En af dem der er blevet "smidt ud" af waoo
|
|
Mvh
Christian Holst |
|
![]() |
|
mystal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Christian,
Vi er i samme båd.. Jeg er også smidt ud af Waoo og skal affinde mig med FastTV..
Jeg regner med at Wiresharke lidt på det så snart jeg får en ny boks.. MEN jeg er ret sikker på at det signal de multicaster ud er fra YouSee (de de ejer dem) og er krypteret..
Dog håber jeg lidt at de tilbyder Microsoft Mediaroom, som skulle efter sigende (i nyeste version) supportere at du streamer dit signal videre ud til dine mediacentre i huset:
http://www.microsoft.com/Mediaroom/PR/CES2010.aspx (se billedet længere nede i teksten)
Det ser stabilt ud, er lovligt og vil nok kunne meget af dem som man kan med DVBLogic for IPTV..
Er der nogle som har prøvet dette..?? Eller nogle som ved hvilken software der kører på de nye FastTV bokse??
![]() |
|
![]() |
|
mystal ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Så forresten denne video for nogle måneder siden:
Viser klart at MS tænker på at det skal være MediaCenter til Windows 7 der kommer til at stå ved fjernsynet.. og med Smoothstreming til Smartphone i hjemmet også..
TDC har købt Mediaroom men jeg ved ikke om de har taget sig sammen og leverer denne løsning endnu til brugerne i version 2.0??
|
|
![]() |
|
poppe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Har lige modtaget den nye boks.
Det er en cisco 5030.
Ud fra cisco datasheet og fasttvs guide, mistænker jeg boksen for at lave multicast om til singlecast for alle bokse i huset - ved samme lejlighed har de så valgt at sætte max antal forbindelser til 4 (hvad jeg kunne læse ud fra afsnittet om optagelse)
Håber så sandelig ikke at MS MC skal være fremtiden, jeg så gerne at vi blot fik et login (i stil med sip trunks), og man så kunne bruge hvilket som helst mediecenter.
|
|
Mvh
Christian Holst |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |