Hey alle sammen...Jeg skal til at købe mig et 3D tv, har styr på hvilket et det skal være, men skal jo osse have mig en afspiller til Blu-ray 3D, men kan ikke finde ud af hvad der er bedst på market, hvor jeg håber på at i måske kan lede mig i den rigtigt retning, den skal sættes til Bose Liftstyle som ikke har HDMI v 1.4 lyd indgang, men det har optisk digital så lyden skal nok komme ud.
kunne læse mig til at -
Citat: nybym
underligt at man laver et nyt produkt i 2010 hvor der ikke er trådløst i
er det korreket forstået at der er en netværksstik i? |
Først og fremmest, BDT100 er en gimrende lille sag, jeg har til anmeldelse i øjeblikket, og på de væsentligste punkter minder den om storebror BDT300.
Mht trådløst netværk, så skal du anskaffe dig en WIFI Dongle, og med den isat, så fungere systemet aldeles glimrende. Det du også skal være opmærksom på er jo, at har du ikke en HDMI 1.4 receiver, så kan du ikke afspille 3D. I givet fald så du i stedet anskaffe en Pana BDT300, som er forsynet med 2 HDMI udgange. Den ene til dit 3D TV, og den anden til din receiver, hvor til så kun surroundlyden overføres.
Så BDT100 kan jeg godt glemme, når mit Bose ikke har lyd i HDMI 1,4....
Men hvad ville så være en go afspiller for mig så kone og jeg kan nyde nogle 3D film ??