Emne: Hvilken afspiller?? (Dvd og bluray) Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 18:18
Hej. Har brug for jeres hjælp.
Jeg har en sony vw40 projektor som jeg er ved at finde en afspiller til. Både bluray og dvd.
Jeg har disse i tankerne: Panasonic Panasonic (Jeg har ikke brug for at afspille 3D, så det er vel dumt at give så meget ekstra for den, fremfor 65'eren, eller??)
Lige nu har jeg en ps3 og en Denon 1940 dvd. Det fungere sådan set fint, problemet er bare at jeg synes at ps3'eren larmer meget. Synes desuden at ps3'en afspiller dvd'er flottere en Denon'en, så derfor bruger jeg kun ps3'eren. Men den larmer jo!
Så hvad ville i vælge? Måske et helt andet mærke? Dvd afspilning er vigtig, da jeg har en stor samling
Jeg har en sony vw40 projektor som jeg er ved at finde en afspiller til. Både bluray og dvd.
Jeg har disse i tankerne: Panasonic Panasonic (Jeg har ikke brug for at afspille 3D, så det er vel dumt at give så meget ekstra for den, fremfor 65'eren, eller??)
Lige nu har jeg en ps3 og en Denon 1940 dvd. Det fungere sådan set fint, problemet er bare at jeg synes at ps3'eren larmer meget. Synes desuden at ps3'en afspiller dvd'er flottere en Denon'en, så derfor bruger jeg kun ps3'eren. Men den larmer jo!
Så hvad ville i vælge? Måske et helt andet mærke? Dvd afspilning er vigtig, da jeg har en stor samling
Håber nogen kan hjælpe. Vh Martin
Jamen der er jo netop ankommet en Pana BDT100, som på mange måder minder meget om BDT300. den koster omkring 2400 kr, og er en glimrende afspiller.
Jeg afleverede for nogle dage siden en anmeldelse af af netop BDT100, og jeg regner da med, at anmeldelsen kommer op på siden, når Lar får tid
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Håber nogen kan hjælpe. Vh Martin
Jeg synes du skulle overveje en Philips BDP-9500 til omkring 3000,- Den har bla. en Marvell Qdeo Kyoto-G2 video processor, feks. benytter Pioneer også Marvell videoprocessor til deres top afspiller BDP-LX91.
Jeg synes du skulle overveje en Philips BDP-9500 til omkring 3000,- Den har bla. en Marvell Qdeo Kyoto-G2 video processor, feks. benytter Pioneer også Marvell videoprocessor til deres top afspiller BDP-LX91.
Ja, Philips BDP-9500 kunne faktisk være et ganske udmærket bud på en alt-i-én afspiller. Dertil skal også tilføjes en imponerende kort opstarttid, og hurtig loading af BD-skiver. Jeg har den selv, og er pænt imponeret over dens evne til at afvikle DVD-film i ordentlig billede-kvalitet. Den slår i al fald både Panasonic DMP-BD60 og Sony BDP-S360 af banen, på dét punkt.
Hvis ikke det var fordi jeg allerede havde en Denon DVD-2930 og en Toshiba HD-XE1 stående i mit setup, så ville det helt sikkert også være Philips BDP-9500 som jeg selv brugte til DVD-visning.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum