|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
casper knudsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 16-April-2006 kl. 21:21 |
Hej, har erhvervet mig denne serie fra KEF, KHT 5005.
http://www.kef.com/KHT/KHT5005/home.htm Det jeg nu står og mangler, er reciveren der skal levere en god omgang lyd til disse fine højtalere. Nogle der kender HT'erne og evt. kunne sige hvilke af de listede revicere der vil gøre godt? Marantz SR5600 eller 4600. / Yamaha RXV 657 / NAD T743 V2 eller T753 V2 / HarmanKardon AVR 240 ! (er selv mest til NAD pga. designet, da jeg vægter dette ca. en 40%, men de har ikke en DVD med HDMI endnu) Men kom gerne med ALLE jeres meninger |
|
// Casper Maul Knudsen \\
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Hej Jeg har selv KEF KHT 2005.2 - gode HT'ere Jeg hoppede med på fælleskøbet for et stykke siden og købte en JVC RX-D701, som jeg er godt tilfreds med. Der skal jo noget kraft til at drive KEF'erne.... Receiveren har bl.a. HDMI inputs/output, og så passer JVC DR-MH300 (DVD) til designet. |
|
![]() |
|
casper knudsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Okay ! Havde faktisk også næsten købt 2005.2 modellen, men fik er supertilbud på 3999,- for 5005 modellen, så jeg slog til Så spørgsmålet for mig er nu, hvilke reciver jeg skal have ! Bliver sku svært da jeg vægter design næsten 50/50... Så NAD og H/K er de eneste der er fremme i skoen der. Synes jeg... |
|
// Casper Maul Knudsen \\
|
|
![]() |
|
Ascari ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tag ud og lyt på Naden og på H/K'en, den der tilfredsstiller dig bedst må være dit valg. Ganske simplet :)
|
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Kan du ikke låne dem med hjem og prøve at tilslutte dem til dine højttalere. Det er jo der de skal spille og høres.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |