|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() Sendt: 28-August-2010 kl. 12:57 |
|
Har der nogen som har modtaget Oppo BDP-80 ?
Syntes ikke der er skrevet meget om den her i lille Danmark Og har lyst til at skrive lidt om den ! Hvad syntes i om den ? |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg har en Oppo BDP-80
en smule dårligere på analog og dvd end Oppo 83
men stadig en super dvd afspiller og bruger optisk til stereo
meget hurtig til alt og støjfri også drevet afspiller fint mkv via usb efter opdatering har ikke fortrudt et sek jeg købte den gav 3100 kr inden prisen gik lidt op ad |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
|
Tak for info
Ja den er desvære steget lidt i pris og oppo 83 fåes desvære ikke nogen steder lige nu. lækkert at den nu kan afspille mkv ![]() |
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Jeg købte min her i sin tid : http://www.crtprojectors.co.uk/region_free_bpd-83.htm
Ingen problemer med service og superhurtig levering, dengang var der ikke mulighed for at købe den her i landet...
|
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
![]() |
|
ser ud til at de sender den til hele EU for ca 5530.- danske
For den Region Free udgave ! |
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Jeps, selvom prisen ER høj, har jeg ikke fortrudt mit køb. Finfin butik og hurtig service via telefon og mail ved Henry derovre. |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Du skal helt sikkert ikke købe en BDP-80 fordi du ikke kan finde en BDP-83! Det er VIDT forskellige maskiner med vidt forskellige formål; BDP-80 KAN de-interlace/opskalere og den KAN sende analog lyd ud, men det er ikke det den er lavet til at gøre. Det er en digital transport der skal tage det der ligger på skiven, og sende det videre til et eksternt apparat med god billedbehandling. Redigeret af Naiera - 29-August-2010 kl. 14:50 |
||
![]() |
||
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
BDP 80 kan jo fås i Tapeconnection til 3700; kr kodefri.
|
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Kan oppo bdp 80 afspilller mkv over netværk? altså tilgå en nas?
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Den kan afspille MKV filer via DLNA. Dvs. at den ikke selv kan tilgå NAS'et og afspille filerne.
|
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Okay, det er godt nok så :) takker
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det lyder bare lækkert.
Men har nu skrevet mig op til en Oppo 83 tror den vil passe mig bedre. Der er jo også en laaaang tråd om den.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |