recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic BD-60 Kodefri?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic BD-60 Kodefri?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 410
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic BD-60 Kodefri?
    Sendt: 25-Juli-2010 kl. 19:56
Halløjsa folkens!

Jeg har en Panasonic BD-60, som jeg gerne vil gøre kodefri. Jeg har en Logitech Harmony 555 til rådighed, jeg kan bruge. Er der nogen der kan give mig en løsning på problemet?

Jeg er klar over, at jeg ikke kan gøre den fuldstændig kodefri. Kun på dvd-delen, men da jeg har en masse Region 1 titler, som jeg ikke har set i et stykke tid, ville dette hjælpe mig meget!

På forhånd tusind tak for hjælpen! :)
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2010 kl. 21:13
Det kræver en speciel fjernbetjening. Du kan måske finde en på ebay, hvor de fra tid til anden sælges.

Det kunne også gøres ved en speciel opsætning af Harmony'en, men den er vist blevet fjernet fra Logitech's side.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2010 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Halløjsa folkens!

Jeg har en Panasonic BD-60, som jeg gerne vil gøre kodefri. Jeg har en Logitech Harmony 555 til rådighed, jeg kan bruge. Er der nogen der kan give mig en løsning på problemet?

Jeg er klar over, at jeg ikke kan gøre den fuldstændig kodefri. Kun på dvd-delen, men da jeg har en masse Region 1 titler, som jeg ikke har set i et stykke tid, ville dette hjælpe mig meget!

På forhånd tusind tak for hjælpen! :)
Du kan også henvende dig til en autoriseret Panasonic forhandler, jeg mener at de kan gøre den kodefri på DVD siden. Men de vil sikkert have en lille "Slat" for ulejlighedenTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2010 kl. 10:02

Ja en autoriseret Pana forhandler kan gøre det med deres specielle Remote det gøres på få sekunder. Skal den være Regionsfri på BD, så skal den Chippes.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu