recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nådeløs Hævn - DK BD fejl?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNådeløs Hævn - DK BD fejl?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2009
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: Nådeløs Hævn - DK BD fejl?
    Sendt: 18-Juli-2010 kl. 16:00
Hej,

Jeg sad lige og så min nyindkøbte 'Nødeslæs Hævn' (Law Abiding Citizen) på BD og det viser sig at der er fejl på min skive ved præcis 1:32:33...  Jeg ved ikke helt hvordan man skal beskrive fejlen men det er rimelig tydeligt... Midt på billedet kommer der nærmest en række sorte og hvide firkanter..

Er der andre der ejer den danske udgave som kan bekræfte om det er min skive det er galt med eller om det er ens for alle skiver?

Mvh,
Caion
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 21:57
Jeg bemærkede også fejlen på mit eksemplar af "Nådeløs hævn". Det optræder dog kun ganske kortvarigt - vel ca. omkring 1 sekund - og jeg nåede også at komme i tvivl, om jeg nu også havde set rigtigt eller ej. Ved at 'spole' tilbage kunne jeg dog konstatere, at den desværre var god nok. Der var en fejl det pågældende sted Confused.

Redigeret af musicus - 19-Juli-2010 kl. 10:42
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 11:50
Tak for din besvarelse musicus...  Så er spørgsmålet om det kan betale sig at køre ned og få den byttet... En af mine kammerater har testet hans eksempler og han lå ikke mærke til noget...
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 13:04
Det er jo muligt, at det er en kombination af skive og afspiller. Så prøv din kammerats skive på din egen afspiller.
Til top
CaioN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2010 kl. 14:41
Allan Olesen: Jeg har lige testet min egen skive på min brors PS3 (jeg har selv en panasonic BD60) og der optræder fejlen også, så det lader til at være disken det er galt med?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu