|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Vafl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 30-Juni-2010 kl. 22:34 |
||
Jeg har lige købt "percy jackson og lyn tyven" på bluray som jeg prøver at afspille på min sony s550.
Der sker bare intet. Har nyeste firmware etc. Nogen andre som har haft samme problem med denne bluray? /Vafl |
|||
|
|||
![]() |
|||
firlings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
Har du mulighed for at teste den på en anden maskine i første omgang?
Det er vel en region B udgave, går jeg ud fra...?
Hvis den fortsat ikke vil afspilles, må det blive en "ombytter" i forretningen, hvor du har købt den.
|
|||
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E. LG OLED Samsung Yousee HD-boks Panasonic DMP-UB310 Apple 4KTV |
|||
![]() |
|||
Vafl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
Har testet på min bærbar, hvor den fungerer fint. Der ser ud til at kun på min afspiller den ikke virker. Der skal nok en update til :o(
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
||
I stedet for at bare at vente, så kontakt Sony's support og gør dem opmærksom på problemet så de er klar over at der er en ny BD film på markedet at en af deres afspillere her problemer med.
Så kan de lige få kigget dem skive efter om hvad filmselskabet nu har hittet på af noget software fidus der lige kræver en ny firmware opdatering. Er de gjort opmærksom på problemet, det hurtigere kommer der også en ny firmware der løser problemet. Redigeret af Aspagilus - 30-Juni-2010 kl. 23:54 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har allerede smid en mail afsted :o)
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
UPDATE: så prøvede jeg endnu en gang men denne gang pillede jeg det lille memory kort ud som sidder bagpå. Nu loaded filmen og men whinede over at BD-Live skulle download 8mb for at virke. Kortet blev sat I igen og nu virkede det hele. Strange stuff :o)
|
|||
|
|||
![]() |
|||
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
||
Filmen vil ikke afspille på en OPPO 83se, filmen stopper ved start af "Top Menu" og låser maskinen totalt. Dårlig oplevelse med min første blå skive. |
|||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Husk at skriv til Oppo og fortæl om det. Hvis det er en generel fejl plejer de at være rimeligt hurtige til at fixe fejlen. |
|||
![]() |
|||
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
||
Jeg er på vej med skriv til OPPO Den version jeg ikke kan afspille hedder "F1-SCA-41775-BDA". Jeg har opg. OPPO til sidst ny software (BDP83-50-0424)
|
|||
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Erase BD-Video Data (Device Setup->Persistent Storage) and disable BD-Live (Network Setup).
Percy Jackson will now load and playback on the BDP-83SE. Best Regards, Customer Service OPPO Digital, Inc. 2629B Terminal Blvd. Mountain View, CA 94043 Service@oppodigital.com Nu skal det prøves - I hører nærmere...
|
|||
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Virkede det?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() I får besked når...
|
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |