|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pipsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 04-Juli-2010 kl. 00:41 |
Hej :)
Jeg har et lille problem med min nyindkøbte synology 210+. Jeg har smidt 2 x Samsung f3 1 tb harddiske i. Problemet er så når jeg når jeg vil smide en mkv fil der fylder ca 8 gb over via file station, siger den at filen højst kun kan være 4 gb, hvordan kan det være og er der en løsning? MVH Nicklas |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
lyder som harddiskene er formateret som Fat32 !!!
hvordan er den sat op med de 2 diske ? |
|
![]() |
|
JBoysen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Det er et stykke tid siden jeg brugte min Synology NAS meget, men jeg mener at de 4 Gb er en begrænsning hvis du ikke bruger FTP overførsel. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
da jeg havde en 209+ kunne den sagtens klare mere end 4gb filer
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Er der evt. forskel på resultatet i forskellige browsere - IE, Firefox og Opera?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
via filestation er der en begrænsning på 4gb filer
i følge dette her
http://forum.synology.com/wiki/index.php/How_to_Access_Data_on_the_Synology_Server_Remotely om det er lavet om med den nye firmware til synology eller explorer 8 er jeg ikke sikker på.
Jeg overfører via stifinder til de forskellige mapper og der har jeg ikke problemer med store filer (9gb+)
Theilo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |