recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Leonard Cohen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLeonard Cohen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Emne: Leonard Cohen
    Sendt: 31-Maj-2010 kl. 17:18
Hej
Er der nogen herinde,der ved om Live in London er udkommet på BLU RAY.Jeg har ledt,men kan ikke finde noget om den.
 Jeg har den godt nok på DVD,men jeg vil mene at den må være helt fantastisk på bd.mht.billede og lyd.

carsten
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 18:02
Mener ikke den er udkommet endnu..(hvis den gør det)jeg venter nemmerli osse på den...Thumbs Up
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 18:42
Tak for det kimols.Vi må jo så håbe at den kommer på bd.for det vil da være oplagt med den fede koncert.Den er jo ret så fed på dvd så hvordan vil den ikke være på bd.

carsten
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 19:26
Så vidt jeg ved er den ikke skudt med HD udstyr, DVD'en er jo også kun 4:3... desværre.... Men gå målrettet efter Isle of Wright, det er et tidligt  mesterværk fra Cohens kyndige hånd!

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 20:16
jeg venter også tålmodigt
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 20:53
detlef
Jeg forstår ikke at du skriver den er er i 4:3 dette kan jeg ikke se nogen steder på coveret og desuden er der ikke sorte kanter i siderne af skærmen.
 Mht.Isle of Wright så har jeg den på DVD og den hører altså ikke til Cohen's bedste.En rystet og heroin stenet Cohen og nogle bovlamme kor sangerinder der famler rundt og ikke rigtig ved om de gider synge eller ej.Nej manden er sgu blevet meget bedre med alderen og det er Live in London et godt bevis på.(misforstå mig ikke da jeg har været kæmpe fan siden Songs of Leonard Cohen og har alle hans udgivelser)
 Så nej et mesterværk vil jeg ikke kalde Isle of Wright for hvad skulle man så kalde hans rigtige mesterværker,så som de første plader og senere bla.I'm your man -- The future -- og ikke mindst Ten new songs.Hvis du vil høre en fed live plade med ham skulle du prøve at lytte til Live in Concert fra 1994.

carsten
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2010 kl. 05:16
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

detlef
Jeg forstår ikke at du skriver den er er i 4:3 dette kan jeg ikke se nogen steder på coveret og desuden er der ikke sorte kanter i siderne af skærmen.

carsten

Dette fra Amazon.co.uk:
Citér

Product details

Tror måske du har en gal indstilling et eller andet sted, der er sorte kanter på min!

Isle of Wright må vi jo bare være uenige om, det er jo det fede ved musik, en mands kaffe er en anden mands whiskey! ( omend jeg nok skulle ha' skrevet Live mesterværk, da jeg synes det at sammen ligne studio plader med live optagelser er som at sammenligne appelsiner med æbler...)

Redigeret af detlef - 02-Juni-2010 kl. 05:19
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2010 kl. 14:21
hvis TV ikke er indstilet til auto opskalering så er der sorte kanter ...i øvrig super god live koncert  ...og på lærred er den endnu bedere Wink... den gammle mand går der godt....
jeg glæder mig at høre ham snart i dk
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2010 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

hvis TV ikke er indstilet til auto opskalering så er der sorte kanter ...i øvrig super god live koncert  ...og på lærred er den endnu bedere Wink... den gammle mand går der godt....
off topic : Har du fået din GX-7 ?
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2010 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

off topic : Har du fået din GX-7 ?

hej petar

nej jeg har ikke fået den endnu AngryAngryAngry,jeg høber at jeg modtager den i den her mnd. når ham fra sverige kommer og besøger sin familer og tager den med... der er godt nok træls med vente tid Dead

sorry off topic Wink..
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu