|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() Sendt: 31-Maj-2010 kl. 17:18 |
|
Hej
Er der nogen herinde,der ved om Live in London er udkommet på BLU RAY.Jeg har ledt,men kan ikke finde noget om den.
Jeg har den godt nok på DVD,men jeg vil mene at den må være helt fantastisk på bd.mht.billede og lyd.
carsten
|
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
|
Mener ikke den er udkommet endnu..(hvis den gør det)jeg venter nemmerli osse på den...
![]() |
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
|
Tak for det kimols.Vi må jo så håbe at den kommer på bd.for det vil da være oplagt med den fede koncert.Den er jo ret så fed på dvd så hvordan vil den ikke være på bd.
carsten
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Så vidt jeg ved er den ikke skudt med HD udstyr, DVD'en er jo også kun 4:3... desværre.... Men gå målrettet efter Isle of Wright, det er et tidligt mesterværk fra Cohens kyndige hånd!
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
jeg venter også tålmodigt
|
||
![]() |
||
![]() |
|
detlef
Jeg forstår ikke at du skriver den er er i 4:3 dette kan jeg ikke se nogen steder på coveret og desuden er der ikke sorte kanter i siderne af skærmen.
Mht.Isle of Wright så har jeg den på DVD og den hører altså ikke til Cohen's bedste.En rystet og heroin stenet Cohen og nogle bovlamme kor sangerinder der famler rundt og ikke rigtig ved om de gider synge eller ej.Nej manden er sgu blevet meget bedre med alderen og det er Live in London et godt bevis på.(misforstå mig ikke da jeg har været kæmpe fan siden Songs of Leonard Cohen og har alle hans udgivelser)
Så nej et mesterværk vil jeg ikke kalde Isle of Wright for hvad skulle man så kalde hans rigtige mesterværker,så som de første plader og senere bla.I'm your man -- The future -- og ikke mindst Ten new songs.Hvis du vil høre en fed live plade med ham skulle du prøve at lytte til Live in Concert fra 1994.
carsten
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Dette fra Amazon.co.uk:
Tror måske du har en gal indstilling et eller andet sted, der er sorte kanter på min! Isle of Wright må vi jo bare være uenige om, det er jo det fede ved musik, en mands kaffe er en anden mands whiskey! ( omend jeg nok skulle ha' skrevet Live mesterværk, da jeg synes det at sammen ligne studio plader med live optagelser er som at sammenligne appelsiner med æbler...) Redigeret af detlef - 02-Juni-2010 kl. 05:19 |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
hvis TV ikke er indstilet til auto opskalering så er der sorte kanter ...i øvrig super god live koncert ...og på lærred er den endnu bedere
![]() jeg glæder mig at høre ham snart i dk
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
hej petar
nej jeg har ikke fået den endnu
![]() ![]() ![]() ![]() sorry off topic
![]() |
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |