recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jaxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-August-2008
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst TV
    Sendt: 13-Maj-2010 kl. 23:32
Hey there,

Er flyttet i hus, hvor vi har Canal Digital parabol med HD boks. Vi har tv i stuen, men skal have det i soveværelset.

Jeg bor til leje og må affinde mig med parabol :S  min underbo betaler den fælles parabol.

Jeg skal have sat et samsung 32" op i soveværelset som er 10 meter og 1 mur væk fra HD boksen

Løsningen virker oplagt; at få trådløst TV i soveværelset..

Men det er fandme en jungle. Er næsten kun stødt på dårlig feedback, anmeldelser og dårlige erfaringer med de fleste produkter.

Er der nogen der kan anbefale noget trådløst TV af en slags, eller har generelle erfaringer?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 07:26
hvilket signal ønsker du overført trådløst ?

hdmi  scart   eller ?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 13:45
trådløs HD er pt mere eller mindre dømt til at fejle. så glem den løsning  -  du får langt flere problemer med den slags end med kabling. men nu kender jeg ikke så meget til CD - men de bokse kan de ikke kun håndtere 1 afspiller?? så hvis du kører det fra boksen over på dit tv i stuen så er der vel kun en hdmi-switch der kan fungere sat til efter boksen - men uanset hvad bliver det ikke en billig løsning hvis der skal køres HD - jeg mener patriarken kører en lignende løsning bare uden trådløs - glem alt om trådløs til HD-tv. (indtil videre i hvert fald!)
Til top
Jaxx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-August-2008
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 23:31
Point taken.

Altså, så må det blive tv overført via scart eller komponent (bah)

Det sutter maksimalt røv, men det kan da ikke kun være mig der står i denne situation?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu