|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 17-Februar-2010 kl. 18:40 |
Andre end mig der venter på reviews og tests af Sony BDP-S470? Den kommer jo til April, og er meget spændt på dens egenskaber indenfor billede. BDP-S570 synes jeg ikke jeg behøver vente på, da maskinerne er identiske, WIFI delen undtaget. Jeg så en comparison på Boot og medie loading mellem BDP-S570 og en PS3 Slim på http://www.youtube.com/user/SonyConvergineer#p/u/1/wbV8vf7nuMA og synes absolut PS3's medie load er langsom i forhold til BDP-S570. Synes ikke man bør sammeligne Boot tid mellem de 2 maskiner da enhederne på det punkt er meget forskellige, men på medie load tiden er det meget interessant.
Nu er jeg jo en af de langsomme, der stadig sidder på sidelinjen og ikke har fået taget sig sammen til at skifte CRT TV'et ud med et fladt, og DVD afspilleren med en Blu-Ray.
Efterhånden tror jeg jeg har set lyset. Jeg skal simpelthen i 2010 have skiftet rent til HD.
Mit nuværende systemet der har kørt perfekt siden 2000:
Det evt. kommende setup:
Synes først nu SD materiale på LCD begynder at kunne matche mit aldrene CRT (igen billedet står dælme godt på det), og da BD medier i bredere omfang styrtdykker i pris, så er tiden moden. Ja, der står endda BD film på hylden der venter på hardwaren..... Hvad fornemmer I mht. til Sony's nye BD maskiner, og lad mig høre holdningen til det hardware jeg har øjne på. Redigeret af goAMinD - 17-Februar-2010 kl. 18:49 |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Nå, så har komplett.dk da fået ændret forventet lagerbeholdning fra den 2. april til den 16. april. Mon S470 så endelig er til at få fingre i?
|
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg da investeret. Det blev til en Sony BDP-S470 og nappede lige en DN1000 reciever med. Hentet fra Sony Center Kolding. Fantastisk betjening og vejledning derfra.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Så mangler de bare at komme med bd570. Jeg vil gerne have wifi delen med.
Men er det ellers en lækker maskine?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jep, valgte at "nøjedes" med 470'eren da jeg har rigeligt med Lan i alle mine vægge :)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Nu ligger jeg i flere etager, så jeg foretrækker det trådløst. Det er dejligt nemt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Mangler jo stadig nyt TV, men det skal hentes snart også. Sony KDL-46HX800 kommer jo til landet alligevel, og skal ud og opleve den ved siden af de andre. Synes bestemt HX800 er at foretrække over HX700 og NX modellerne, da HX800 jo har dynamisk LED, dog stadig edge men hul i det. Stadig bedre end traditionelle edge modeller.
Redigeret af goAMinD - 01-Maj-2010 kl. 20:04 |
|
![]() |
|
![]() |
Tillykke med dem i hvertfald.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak!
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() |
BDP-s470 referenz hos areadvd http://www.areadvd.de/hardware/2010/sony_bdp_s470.shtml
|
|
![]() |
|
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Er der nogen der ved om/hvornår KDL-52HX900 & KDL-60LX900 kommer til landet, og til hvilke priser?
Skal ud og have en 3D skærm, og vil gerne have en af disse, da jeg så kan benytte min PS3 som Blue-Ray og 3D afspiller. |
|
Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
Ville bare lige nævne at jeg har købt Sony BDP-S470 og at den lovede 3D-opdatering er lagt på - afspilleren opdateres over internettet :)
Så mangler jeg bare lige et 3D-fjernsyn ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |