|
Erfaring med Abeo DVB-T AB-T111 |
Besvar ![]() |
Side 123 27> |
Forfatter | |
tocas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2010 kl. 19:43 |
[Indsat af laursen (Admin): Adskillige indlæg i denne tråd, flyttet fra tråden mini-anmeldelse Denver DVBT MPEG4 PVR - DMB105HD (da de ikke hører til dér)]
hmmm... jeg købte som lovet en abeo 1110 i Aldi idag for 350.-. Den virker sgu da bare. Epg'en er bedre, man kan spole i optagede usb udsendelser, endda med en direkte goto i timer/minutter. Den afspiller bl.a. video-ts og divx direkte fra usb stik eller hd fra pc'en.... - i det hele taget er softwaren MEGET bedre end i Denveren... Redigeret af laursen - 08-April-2010 kl. 21:50 |
|
![]() |
|
b.breum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KAN den optage?? pvr? så er jeg nemlig på vej til aldi.
Kunne jo være den kun, kunne spole i optagede udsendelser fra denver boksen.
Synes nemlig godt snart denver kunne komme med en tilbagemelding på vores "TEST" af firmware og hvornår NTFS understøttelsen kommer og hd sync.
Glemte lige.... er HD i sync?? :-) Redigeret af b.breum - 07-April-2010 kl. 20:39 |
|
![]() |
|
Yes... - men der mangler undertekster på tv2 - ny FW er på vej iflg support..
|
|
![]() |
|
b.breum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 277 |
Kan optage
Kan omdøbe optagede filer.
Hakker den under afspilning af divx filer? Det gør min denver. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19752 |
Jeg ville ikke røre den uden at vide at den kan undertekster - specielt når nu DR også hopper på den vogn. Ellers står man med endnu en halvdefekt boks (som Denveren) Klaus |
|
![]() |
|
Det er kun på det man har optaget der mangler undertekster... men iflg. support er der en opdatering lige på trapperne....
divx ser ikke ud til at fejle noget... |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Abeo-boks: Er der DD5.1 (eller DTS5.1) på spdif-udgangen på DR-HD ?
|
|
![]() |
|
Slyerfox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-December-2009 Status: Offline Point: 98 |
Det lyder da godt - men hvordan er din erfaring med tilslutning af USB harddiske - kører det stabilt ?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
|
|
![]() |
|
Jeg undskylder mine indlæg vedr. Den nye Abeo - jeg vidste godt at de ikke hørte til her...
![]() - det ville være fint hvis en adm. ville flytte alle indlæg herfra vedr. den nye Abeo til en ny tråd da det er en helt ny recorder (Abeo DVB-T AB-T1110) der ikke hører hjemme i den eksisterende Abeo tråd der omhandler deres DVB-C model - og derfor heller ikke deler firmware m.m. |
|
![]() |
|
DVDslideshowGUI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2010 Status: Offline Point: 52 |
Den her boks kører ret problemfrit(ifht. af Denver'en). Den har NTFS support og kører xvid med srt og sub undertekster uden problemer. Så der er ikke noget med at konvertere sin eksterne hdd til fat32 - man smider den bare i og så virker den.
![]() Eneste bug jeg er løbet ind i so far er at Ramasjang, DR Update og video fra USB ikke korrigeres ifht. Letterbox indstilling(på 4:3 tv). |
|
![]() |
|
- og så er der også lige den med de manglende undertekster fra ( i hvert fald) TV2 optagelser....
I det sønderjyske hvor jeg bor og derfor har adgang til en masse tyske kanaler har jeg observeret en besynderlig fejl... - hvis jeg vil se noget fra ZDF kika/neo slukker og tænder Abeo'en konstant med ca. 1 min. mellemrum.... Jeg vil gerne høre om andre i samme område har samme fejl... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 27> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |